Saturday, November 5, 2011

Time For Some More Music 몇 가지 더 많은 음악에 대 한 시간

I listen to my Ipod at the gym. That is it. I could live a good life without. However, I found that was an absolutely necessity on my trip to South Korea. It helped pass a little time on the long, long, long flight from the United States to South Korea. I also used it on the bus and especially the subway. I would say that over 90% of the people of the subway had an Ipod or something similar.

체육관에서 나의 Ipod을 들을. 그건입니다. 나 없이 좋은 인생을 살 수 없었다. 그러나, 그건 한국 내 여행에는 절대적으로 필요 것이 나타났습니다. 그것은 도움이 긴에 약간의 시간을 통과, 긴 한국 미국에서 비행. 나는 또한 버스 및 지하철 특히에 그것을 사용. 그 지하철의 사람들의 90% 이상 했다 Ipod 또는 유사한 무언가 말을 것 이다.



I did have one problem with my Ipod. I only had about 50 songs. I now know those songs, very, very well. Before I go back to South Korea, I plan to add a few hundred songs to my Ipod.

내가 내 아이팟 하나의 문제를가지고 않았다. 만 약 50 노래 했다. 난 지금 그 노래 매우, 매우 잘 알고 있다. 한국에 돌아가고, 전에 몇 백 노래 내 Ipod에 추가할 계획 이다.

No comments:

Post a Comment