Friday, November 25, 2011

Pottery Paddle Patterns 도자기 패드 형 패턴

Just making up the title was worth this post. I'm finished burning in the designs on my new pottery paddles. I still have to carve out the burned areas and them sand them down. I am also thinking of wrapping cord around the handles. We'll see about that.

I wasn't sure how to come up with the designs. I do admit to borrowing one. The others I just made up. I do know that the patterns aren't all that uncommon. Still, they are my paddles which I will use to make my own distinct marks. After I get done making these paddles, I want to make some plaster molds and create some stamps. I'm designing the stamps now. I am mostly going to use flower designs on my pottery.

I also own 2 paddles that I bought years ago. I don't think I ever used them. They both have a rectangular pattern. Almost every paddle that I've ever seen has this pattern. This is why I want to make my own.

그냥 제목 지 어낸이 게시물 가치가 있었다. 나는 내 새로운 도자기 헤 엄에 디자인에서 레코딩 완료. 레코딩된 영역을 개척 해야 하 고 그들 그들을 모래. 나는 또한 핸들 주위의 코드를 포장의 생각. 그것에 대해 살펴보겠습니다.

나는 디자인으로 마련 하는 방법 확실 하지. 하나를 빌려 인정 할. 다른 난 그냥을 했다입니다. 패턴 모두 그 흔한 되지 않습니다 알아. 그래도, 그들은 내 자신의 고유한 표시를 사용 하 여 것입니다 내 충격 기입니다. 후 다 얻을 이러한 헤 엄을 일부 일부 우표를 만들고 석고 금형을 만들고 싶어. 나 지금 우표 설계. 주로 내 도자기에 꽃 디자인을 사용 하려고 해요.

또한 년 전 구입 2 헤 엄을 자신의. 나는 내가 그들을 사용 하는 생각 하지 않습니다. 그들은 모두 사각형 패턴이 있다. 내가 본 거의 모든 노도이 패턴을 하고있다. 이것은 왜 내가 내 자신을 만들고 싶어입니다.




No comments:

Post a Comment