Wednesday, November 23, 2011

The Kindness Of Strangers 낯선 사람의 친절

There were too many times that some nameless person saved me while I was in Korea. My first experience with this was at the greeting area at Incheon Airport in Seoul. I was meeting my friend. Unfortunately, I got held up in customs, so I was running over an hour late. When I entered the greeting area at passenger pickup, there were a few hundred people looking for someone. I glanced out into the crowd and couldn't spot my friend. So, I walked. I ended up at the far end of the airport. I then walked to the other end. I was starting to panic. Just as I was about to walk the other way, a nice gentleman came up to me. He asked if there was someone he could call so that they could meet me. He talked to my friend and soon we were together. I really thank that nice man and all of the others that came to my rescue on my trip to South Korea.

거기에 너무 많은 시간 동안 한국에서 어떤 무명 사람 저를 저장 했다. 서울에서 인천 공항에서 인사말 영역이 내 첫 경험이 했다. 내 친구가 회의 했다. 불행히도, 내가 있어에서 개최 세관, 그래서 1 시간 늦게 실행 했다. 승객 픽업에서 인사말 영역, 입력 하는 때에 몇 백 명 누군가 찾고 있었다. 밖으로 군중 속으로 흘 끗 하 고 내 친구 자리 수 없습니다. 그래서, 내가 걸어. 나는 공항의 맨 끝에 결국. 그런 다음 다른 쪽 끝 걸어. 나는 당황 하기 시작 했다. 마찬가지로 나는 다른 방법으로 도보 하려고 했다, 나에 좋은 신사까지 했다. 그는 만약 그들이 나를 만날 수 있도록 부를 수 있는 그 누군가가 물었다. 그는 내 친구에 게 얘기 하 고 우리가 곧 함께 했다. 그 좋은 남자와 한국 내 여행에 내 구조에 온 다른 사람 모두 정말 감사 합니다.

No comments:

Post a Comment