Tuesday, November 1, 2011

No Stress Vacation 아무 스트레스 휴가

This vacation was the first time that I was able to disconnect from from the stresses of every day life. I did not have a phone. Even when I'm on vacation in the United States, I'm still tied to my work phone. I don't take calls all day, but I do return any that are important. My access to the internet and television news was limited to nonexistant. I was not able to access my email due to problems with the South Korean internet servers. About all that I was able to understand on the television news was the next days weather. I also did not drive a car during my vacation. I didn't have to worry about the bad United States drivers, though I did worry a lot about the South Korean drivers when I was a passenger. I also never had to set an alarm clock. The clock was just used to let me know what time I got home from my daily tourist activities.

It was nice to completely let go and relax. I think I could get use to it. If for no other reason, this would be enough for me to want to go back to South Korea.

이 휴가에서 일상 생활의 스트레스에서 분리 수는 처음 이었다. 내가 전화를가지고 있지 않았다. 때에 미국에서 휴가 해요, 나 아직도 내 직장 전화에 묶여 오전. 하루 종일 전화를 취할 하지 않습니다 하지만 어떤 중요 한을 반환지 않습니다. 내 액세스 인터넷과 텔레비전 뉴스를 존재 하지 않는 제한 했다. 대한민국 인터넷 서버 함께 문제가 내 이메일에 액세스할 수 없습니다. 텔레비전에 이해할 수는 모든에 대 한 뉴스는 다음 일 날씨를 했다. 나 또한 않았다 하지 차를 운전 내 휴가 동안. 난 내가 않았다 걱정 많은 대한민국 드라이버 때 승객 비록 나쁜 미국 드라이버에 대해 걱정 하지 않았다. 나는 또한 결코 알람 시계를 설정 했다. 시계는 그냥 언제 집에 있어 내 일일 관광 활동에서 알려 하는 데 사용 됩니다.

완전히 가자 휴식 하는 것이 좋았어요. 그것에 사용을 얻을 수 있을 것 같아요. 다른 이유가 만약에이 한국에 돌아가고 싶은 날에 충분 한 것.

No comments:

Post a Comment