I'm going to return to the original purpose of this blog tonight, pottery. I went to the studio and pulled out a few bottles and took some quick pictures. I need to start changing the direction of the blog back to pottery. This bottle was fired in the train kiln at Northern Arizona University at Flagstaff, Arizona. For 4 out of the last 5 years, I've travelled to Arizona for a Summer woodfire workshop. Every year we fire 5 to 10 wood kiln loads of pottery during the 2 week workshop. I'll be back there again this year during the last couple weeks of July.
이 블로그를 오늘, 도자기의 원래 목적에 돌아가려면 겠 어. 스튜디오에가 서 몇 병을 꺼내와 일부 빠른 사진을 찍 었 다. 도자기를 다시 블로그의 방향 변화를 시작 해야 합니다. 이 병은 깃대, 애리조나 북부 애리조나 대학에서 기차가 마에서 해 고 됐다. 지난 5 년간의 개 4, 나 여름 장작불 워크샵을 위한 애리조나 여행 했습니다. 우리 5 10 나무가 마 불 매년 2 주 워크샵 기간 동안 도자기의 로드 합니다. 내가 거기 있을 거 야 다시 다시 올해 7 월의 마지막 몇 주 동안.
This kiln fires hot. The wood is supported by metal bars just below the stoke hole. The wood is at chest level and when the door is opened, you really get a face full of heat. I should wear some protection, but I usually forget.
화재 뜨거운이 마. 나무는 불을 때 구멍 아래 그냥 금속 막대에 의해 지원 됩니다. 나무 가슴 수준이 고 문을 열면 당신이 정말로 열 전체 얼굴을 얻을. 몇 가지 보호를 착용 해야 하지만 일반적으로 잊지.
This is the double wide train kiln. This is the kiln that I love to fire the most. I have definitely produced some of my best work in this kiln. During the firing of this bottle, we did a reduction cool. Reduction cooling produces softer colors that tend to be more yellow, grey, and light brown. You don't usually have the flash of red or orange. To get a reduction cooled effect, you seal the kiln up tight as possible. Then, you continue to add small pieces of wood until the kiln cools down below 1500 degrees or so.
Also, we fire with pine. Pine doesn't contain many minerals and is not a good choice for reduction cooling. We are able to adjust the chemical composition of the wood so it is more like cottowood or elm. Both of these trees are good for reduction cooling. After the kiln hits about cone 8, we start spraying our wood with a mixture of water and pottasium carbonate (pearl ash). This helps bring out the blues and greys in the reduction cooled pots.
더블 와이드 기차 마가입니다. 이것은 대부분의 화재 싶어요가 마 이다. 나이 마에 내 최고의 작품 중 일부 생산 확실히. 이 병의 발생 중 우리는 감소 멋진을 했다. 감소 냉각 경향이 더 노란색, 회색, 및 빛 브라운 부드러운 색상을 생성 합니다. 일반적으로 빨간색 또는 주황색의 플래시가 없어 합니다. 냉각 감소 효과 얻으려면, 당신은 인감은 마 최대한 꽉. 다음에 합니다 마 1500도 정도 아래 냉각 하는 나무의 작은 조각을 추가 하려면 계속할 수 있습니다.
또한, 우리는 소나무와 화재. 소나무 많은 미네랄을 포함 하지 않는 및 감소 냉각 하는 것에 대 한 좋은 선택이 아니다. 그래서 그것은 더 많은 cottowood 또는 느릅나무 처럼 나무의 화학 성분 조정 수 있습니다. 이러한 트리 모두 감소 냉각을 위해 좋은. 마 콘 8에 대 한 안타, 후 우리는 물과 pottasium 탄산 (진주 ash)의 혼합물과 우리의 나무를 살포를 시작 합니다. 이 감소 냉각 냄비에 파란색과 회색 밖으로 도움이 됩니다.
Here are 4 views of this bottle. I should mention that this bottle was put in the kiln without any glaze or slip. The clay is a white stoneware. The pot has some good ash runs and drips. You get some nice reduction cooled colors in the piece. Also, you can see some areas where the flame was swirling and painting the bottle with ash. Overall, it is a decent pot. Most people would not recognize this as a wood fired pot. They think that all wood fired pots are brown. Well, I happy to say they are wrong!
이 병의 4 보기는 여기 있다. 이 병 유약 또는 전표 없이 마에 넣어 했다을 언급 해야 합니다. 흙을 흰색 석기. 냄비에는 몇 가지 좋은 화산재 실행 및 물방울 있다 있습니다. 조각에 몇 가지 좋은 감소 냉각 색상을 얻을. 또한, 일부 지역 불꽃 소용돌이 그리고 화산재와 병 그림 어디를 볼 수 있습니다. 전반적으로, 그것은 괜찮은 냄비입니다. 대부분의 사람들은 나무 해 고 냄비도 이것을 인식 하지 것 이다. 그들은 해 고 냄비 모든 나무는 갈색 생각. 글쎄, 내가 말할 행복 그들은 틀리다!
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