Sunday, August 7, 2011

Using Straw To Create Texture, Part 2 텍스쳐, 부 2를 만들기 위해 스트로우를 사용하여

Here is the bottle that got straw stoked on it during the firing. One day I will set up a place to take better photos. The color just does not come through when the photos are taken in the shadows. The surface is rough, but not sharp.

여기 해고 기간 동안 그것에 왔으면 빨대를 가지고 병입니다. 언젠가는 더 나은 사진을 찍는 장소를 설정합니다. 색상은 사진이 그림자에서 촬영하는 경우를 통해 오지 않습니다. 표면은 거친하지만, 날카로운되지 않습니다.



Here is the back side of the pot. You can see where the 3 wads were placed. I am not happy with the wadding placement. I do not want to see faces on my pots. I know that this wad pattern is sometimes necessary, but I do not like it.

여기 냄비의 뒷면입니다. 3 뭉치가 놓여 있었다 어디서 볼 수 있습니다. 나는 솜 배치가 마음에 들지입니다. 내 냄비에 얼굴을보고 싶지 않아. 이 뭉치 패턴 가끔 필요하다고 알아,하지만 난 그것을 좋아하지 않아.



This is the side that faced the firebox. The accumulated ash caused some pretty good drips that end in some good bidoros. There is a definite difference in the color of the ash due to the reduction cooling.

이것은 파이어를 직면하고있는 측면이다. 축적된 재가 좋은 bidoros에 꽤 좋은 드립 끝나는를 일으켰습니다. 감소 냉각로 인한 화산재의 색상에 분명한 차이가있다.



This is the side of the bottle that was facing the chimney. It gets the lightest coating of ash. This side gets the flashing colors. The colors are unusual due to the reduction cooling.

이것은 굴뚝 직면하고 있던 병의 측면이다. 그것은 화산재의 가벼운 코팅를 얻을 수 있습니다. 이쪽은 깜박이는 색상를 얻을 수 있습니다. 색상은 감소 냉각에 의한 특이하고 있습니다.



This is how the bottle was loaded in the kiln. This would be the view from the firebox. You can se that this is where the ash build up was heaviest, causing the melted ash to run.

이것은 병이 가마에로드 방식입니다. 이것은 파이어에서 볼 것입니다. 당신은 화산재가 녹아 화산재가 실행하는 원인, 최대 무거운했다 구축이 어디에 있는지 SE 수 있습니다.



Here is the bottom of the bottle, where the wads were placed. You can see the movement of the flame. This is due to the very fine ash particles and the gases that are released when the wood is burned.

여기 뭉치가 놓여 있던 병의 아래쪽에 있습니다. 당신은 불꽃의 움직임을 볼 수 있습니다. 이것은 나무가 불에 때 발표되는 매우 미세한 화산재 입자와 가스에 의한 것입니다.



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