Saturday, August 6, 2011

Using Straw To Create Texture, Part 1 텍스쳐, 파트 1을 만드는 방법 스트로우를 사용하여

In 2009, I produced one of my favorite pots. It was fired in the Northern Arizona University double wide train kiln. The kiln was fired normally. However, we used reduction cooling to produce some nice coloration. I am a big fan of reduction cooling. I have been experimenting with it in the gas kiln. To increase the effects of the reduction cooling, we sometimes spray potassium carbonate on the wood before we stoke it.

This is me after a big stoke. Who knew that fire was hot? I have learned a lot about protecting my skin since this firing.

2009 년, 내가 좋아하는 냄비 중 하나를 생산. 이것은 노던 애리조나 대학 이중 다양한 기차 가마에서 해고되었다. 가마는 보통 해고되었다. 그러나 우리는 좋은 착색을 생산 감소 냉각를 사용했습니다. 나는 감소 냉각의 큰 팬이니까. 제가 가스 가마에서 함께 실험을하고 있습니다. 감소 냉각의 효과를 증가하기 위해, 우리는 때때로 우리가 스토크 앞에 나무에 탄산 칼륨을 스프레이.

이것은 큰 스토크 후에 있습니다. 누가 화재 섹시 걸 알고 있었어? 이 발사 이후 내 피부 보호에 대해 많은 것을 배웠습니다.



We did one thing that I have never done before, we stoked straw onto some of the pots. The straw contains a high level of silica and is very refractory. It leaves a nice textured surface. Rice hulls are the preferred material for this, but plain straw will work also.

우리는 우리가 냄비의 일부에 빨대를 왔으면 전에 한 적이없는 한 가지 않았다. 짚으은 이산화 규소의 높은 수준을 포함​​하고 매우 내화물입니다. 좋은 질감 표면을 떠납니다. 쌀 껍질이에 대한 선호하는 소재이지만 일반 짚을도 작동합니다.



Towards the end of the firing, after  cone 10 drops, a handful of straw is stoked on every other sidestoke. The pots directly under the sidestoke hole get the unique texture. Jason Hess shows how it is done in the photo above.

해고의 끝 무렵, 콘 10 방울 후 짚으로의 소수는 스토크 다른 모든 측면에 왔으면합니다. 바로 옆에 구멍 아래에서 스토크 냄비는 독특한 질감을. 제이슨 헤스는 위의 사진에서 이루어집니다 방법을 보여줍니다.



Here is a closeup view of the effects that the straw have gives after the combustibles have burned away. You really should see them in person. They are fantastic. I do not know why I do not own one. I will change that next year. Most of the white straw ash will brush away and leave the silica that is embedded in the ash glaze from the kiln.

여기 라이터가 떨어져 불에 후 빨대가주는 것으로 효과의 근접 촬영보기입니다. 당신은 정말 사람에 나타납니다. 그들은 환상적입니다. 나 자신 하나를하지 않는 이유 나도 몰라. 저 내년 변경됩니다. 흰색 짚 애쉬의 대부분은 거리에 브러시와 가마에서 애쉬 유약에 포함된 실리카를 벗어나게됩니다.



Here are several of the bottles that Jason Hess makes. The surfaces are very complex. They are fired over and over and over until they are just right. The close bottles were under the sidestoke hole that the straw was introduced into. The other bottles were in the middle of the kiln.

My bottle was next to the bottles that had a lot of straw stoked onto them. I will write a post about it tomorrow.

여기에 제이슨 헤스가 만드는 병 몇 가지 있습니다. 표면은 매우 복잡합니다. 그들이 바로 때까지 그들은 해고 반복하고 있습니다. 가까운 병 빨대가에 소개했다는 측면 스토크 구멍 아래에 있었다. 다른 병은 가마의 한가운데에 있었다.


내 병을 그들에 왔으면 빨대를 많이했던 병을 옆에했다. 내일에 대한 게시물을 작성할 것입니다.

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