Two of the bowls that I fired in the Archie Bray anagama were literally blasted by the ash. They were fired on an angle and the ash partially filled the bottom of the bowls. The ash melted and it appears to be 1/2 inch thick. The marks made by the ash are impressive.
제가 아치 브레이 아나 가마에서 발사되는 그릇의 두 문자 그대로 화산재에 의해 비난했다. 그들은 각도에 해고 및 재가 부분적으로 그릇의 바닥을 가득 차 있었다. 애쉬 녹아 그리고 그것은 두께 2분의 1 인치로 나타납니다. 화산재가 만든 자국이 인상적이다.
The bowls were fired near each other and look virtually identical. The inside was glazed with Shino. I have no idea which Shino. This is the position that they were fired in.
그릇이 서로 가까이 해고와 거의 동일보세요되었습니다. 내부는 시노와 함께 유리했다. 내가 어떤 시노 몰라요. 이것은 그들이 인치 해고된의 위치입니다
I turned the bowls upside down to show the ash pattern a little better. The solid chunk inside the bowl on the left is from the roof. This is pretty common in pots on the top shelf. The older the kiln, the more common it is.
내가 좀 더 애쉬 패턴을 보여주 거꾸로 그릇을 돌렸습니다. 왼쪽에있는 그릇 안에 단단한 덩어리가 지붕에서입니다. 이것은 상단 선반에 화분에 아주 일반적입니다. 이전 가마가,보다 일반적인 그것이다.
Here is a picture of the Archie Bray anagama. It doesn't look very impressive. However, it produces some amazing surfaces. I would love to fire it again....and again....and again!
여기 아치 브레이 아나 가마의 사진입니다. 그것은 매우 인상적 보이지 않습니다. 그러나, 그것은 놀라운 표면을 생산하고 있습니다. 다시 다시 해고 사랑 .... 다시 .... 그리고 것입니다!
The bowls were placed on the top shelf in the center of the kiln. The top shelf of the front stack is very underated for getting ashy pots. It is one of my favorite spots. The ashes rise with the flames, straight from the firebox. As the flame slows due the front stack acting as a bagwall, the ash starts falling down. There are always some sweet pots there. The bowls are just in front of the big pot in the center. The big pot was one of Josh Deweese's. He uses slips and Mason stains to get some really distinctive pots. The Mason stains that he uses can take cone 10 to 12. Tara Wlison along with the other women from the workshop strike a pose. The ladies can fire.
그릇은 가마의 중심에서 최고의 선반에 놓여 있었다. 전면 스택의 오버헤드 선반 회색 냄비를 받고 매우 좋습니다. 그것은 내가 좋아하는 장소 중 하나입니다. 유골은 바로 파이어에서 불길과 함께 상승. 불꽃이 벽 역할로 인해 전면 스택을 느리게 있듯이, 애쉬 구르는 시작됩니다. 어떤 달콤한 냄비가 항상있다. 그릇은 가운데에있는 큰 냄비 앞에 있습니다. 큰 냄비는 조쉬 드위즈의 하나였습니다. 아빤 정말 독특한 냄비를 얻을 풀렸는데 메이슨 얼룩을 사용합니다. 그가 사용하는 메이슨 얼룩이 12 원추형 10 소요될 수 있습니다. 워크샵 파업에서 다른 여자와 함께 타라 윌슨이 포즈. 여자들은 화재하실 수 있습니다.
Here is a closeup of the bowls. They were turned to the side. This caused a little eddy and more ash landed in the bowls than if they were faced towards the front. I can thank Ryan Mitchell for the loading. Thanks, Ryan!!!
여기 그릇의 근접 촬영입니다. 그들은 측면으로 만들었다. 이것은 리틀 에디와 그들이 정면으로 직면하고있다면보다 그릇에 착륙보다 가루를 일으켰습니다. 나는 로딩에 대한 라이언 미첼 감사합니다. 감사합니다, 라이언!
No comments:
Post a Comment