I love pots that have human qualities to them. I see my older bottle forms as female, with their graceful necks and full hips. My newer bottle forms are more masculine, with a shorter thicker neck and a full chest. These characteristics are subtle. Sometimes, it is nice to make a pot that is more human like.
나는 그들에게 인간의 자질을 가지고 냄비 사랑해. 난 그들의 우아한 올라오는 및 전체 엉덩이와 여자로서 나이가 병 양식을 참조하십시오. 나의 새로운 병 양식 짧은 두꺼운 목과 전체 가슴과 더 남성입니다. 이러한 특성은 미묘합니다. 때로는 같은 훨씬 인간 다워 냄비를 만들기 위해 좋은 그것을이다.
After the Archie Bray woodfire workshop, Tara Wilson gave all of the participants a "torso"vase. It is a small bud vase that appears to have a waist, arms, and feet. It is by my computer monitor and I look at it daily. I really treasure it.
아치 브레이 나무 화재 워크샵 후, 타라 윌슨은 참가자 모두에게 '몸통'꽃병을했다. 그것은 허리, 팔, 두 발을 가지고 나타나는 작은 버드 꽃병입니다. 그것은 내 컴퓨터 모니터 옆에 있고 매일 저길 봐. 나는 정말 보물.
This is my attempt at a "torso" vase. I only made a few of them. I would like to revisit this form and see if I could improve it. That shouldn't be too hard. The blue dot is a piece of cobalt glass. Maybe that wasn't the best idea. I go through periods of time when I love to add glass or feldspar or whatever I can find to the clay.
이것은 "몸통"꽃병의 내 시도이다. 난 단지 그들의 몇했다. 이 양식을 다시 방문하고 그것을 향상시킬 수 있는지 싶습니다. 너무 열심히해서는 안됩니다. 파란색 점은 코발트 유리 조각이다. 어쩌면 그것은 좋은 생각되지 않았습니다. 내가 흙을 찾을 수있는 건 뭐든 유리 또는 장석 또는 추가하는 사랑하게되면 난 시간이 기간을 통해 이동합니다.
This is one of the reasons that I don't use slips during woodfiring. This is how they always turns out. The slip is peeling and it appears a little plastic in appearance. I just use bare clay. I am not opposed to using shinos though.
이건 내가 나무 해고 기간 동안 전표를 사용하지 않는 이유 중 하나입니다. 이것은 그들이 항상 밝혀 방법입니다. 슬립은 필링이며 외관에 약간의 플라스틱 나타납니다. 난 그냥 맨 흙을 사용합니다. 나는 시노 불구를 사용하는 반대 아냐.
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