I like to put together groups of pots when I display them. Usually, I like groups of 3, sometimes 5. I just find it interesting to see the subtle ways that they are similar and different. Generally, you will have to place woodfired pots in the same firing to find two pots that look like each other. Even then, the difference in color and texture will be great. Here are two bottles that have a common look.
내가 그들을 표시할 때 냄비의 그룹을 함께 넣어 것을 좋아합니다. 보통 가끔 5, 3 그룹 좋아. 난 단지 그들이 유사한하고 다른되는 미묘한 방법을보고는 흥미로운 사실을 발견. 일반적으로, 당신은 서로 닮았이 냄비를 찾으려면 같은 해고의 나무 발사 냄비를 배치해야합니다. 심지어 그때도, 색상과 질감의 차이가 큰 것입니다. 다음은 일반적인 모양을 가지고 두 병입니다.
The bottles were made out of white stoneware. My favorite clay for woodfiring is Laguna's B-mix. It throws like a dream. It also can turn just about every color in the rainbow when it is woodfired. It looks good when it is slightly underfired and it also looks great when it is severely overfired.
병은 흰색 석기 밖으로되었다. 목재 연소를위한 제일 좋아하는 클레이 라구나의 B - 혼합이다. 그것은 꿈 같은 던졌습니다. 그것이 나무 해고 때 또한 형형색색의 거의 모든 색상을 설정할 수 있습니다. 그것이 약간 해고 아래의 경우 그것은 외모와 그것이 심각하게 해고되면 그것도 잘 보인다.
Neither of these pots had any glaze on them.They were both fired standing up. They are colored purely by wood ash and the volatiles that are released by the burning wood. The flashed areas are a purple red color. The side that faced the firebox, and received the most ash, is a green yellow. The drips on each of the bottles is a good focal point of interest.
둘 다이 냄비의 나보고에 대한 유약 모두가 서 해고 않았다했다. 그들은 나무 재 굽기 나무에 의해 발표하는 휘발성 물질에 의해 순수하게 물들어 있습니다. 번쩍 지역 보라색 붉은 색입니다. 파이어를 직면하고, 가장 재를를받은 측면은 녹색 노란색이다. 병의 각 드립 관심의 좋은 초점이다.
The second bottle has a nice seashell mark. It must have been placed close to the kiln wall, or stacked near another pot. Once again, it is another area of interest with the nice ash drip falling from it.
두 번째 병은 좋은 조개 마크를하고 있습니다. 이것은 가마 벽 가까이에 배치, 또는 다른 냄비에 가까운 스택되어 있어야합니다. 다시 한번, 그것에서 떨어지는 멋진 애쉬 드립과 관심의 또 다른 영역입니다.
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