Monday, February 13, 2012

Michelin South Korea Travel Guide 미 쉐 린 한국 여행 가이드

This is one of my latest South Korean travel guides. I would rate it as fair at best. Personally, I doubt that I would have bought it if I had taken a little time to read through it. It mostly has the same information as most South Korea travel books that are on the market. It would be good to buy if you didn't have a book on South Korea yet. I am only about 1/4 of the way through the book and maybe it isn't proper to rate the book yet. However, after flipping through the end of the book, I doubt that I'll change my mind.

이건 내 최신 대한민국 여행 가이드입니다. 내가 공정으로 최고의 속도 것 이다. 개인적으로, 나는 내가 샀을 것 이다 그것을 그것을 통해 읽고 약간의 시간을 촬영 했다 만약 의심. 그것은 주로 동일한 정보를 대부분의 한국 여행 시장에 있는 서 있다. 한국에도 서를 아직 하지 않았다 경우 구매 하는 것이 좋을 것 이라고 합니다. 유일한 방법은 책을 통해의 약 1/4 그리고 어쩌면 적절 한 책을 아직 평가 되지 않습니다. 그러나, 책의 끝을 통해 서 튀기, 후 나는 내 마음을 바꿀 거 야 의심.


No comments:

Post a Comment