Friday, August 26, 2011

Ryan Mitchell, Potter and Sculptor 라이언 미첼 포터와 조각

When I attended the Archie bray workshop in 2006, there was a young college student who helped with the loadings and firings. His name was Ryan Mitchell. Ryan already had extensive experience with woodfiring. I am grateful for his insights into the process. From what I have seen, Ryan primarily makes sculptures. He usually works on a large scale. Most of his work has an architectural look to them.

In the 5 years since I met Ryan, his work has progressed to a very high level. He has spent most of that time studying in various countries around the world, gaining further knowledge and skills. I personally think of Ryan as one of the top potters around.

나는 2006 년 아치 브레이 워크샵에 참석하면, 로딩 및 해고에 도움이 젊은 대학생이있었습니다. 그의 이름은 라이언 미첼되었습니다. 라이언은 이미 나무 해고와 함께 광범위한 경험을했다. 나는 그 과정에 자신의 통찰력을위한 감사합니다. 내가 본 것을에서 라이언은 주로 조각을합니다. 그는 일반적으로 대규모에서 작동합니다. 그의 작품의 대부분은 그들에게 건축 모습을하고 있습니다.

제가 라이언을 만난 이후 5 년 동안, 그의 작품은 매우 높은 수준으로 진행되고있다. 그는 더 이상 지식과 기술을 확보, 전세계 여러 나라에서 공부 시간의 대부분을 지출했습니다. 개인적으로 주변 상단 도공의 하나로서 라이언 생각.



Here, Ryan and Tara Wilson explore one of his sculptures, fresh out of the kiln. At this time, he worked with mainly slabs, extrusions, and various slips. It was simple but dramatic. I guess this form would be referred to as a table.

여기, 라이언과 타라 윌슨은 가마 밖으로 신선한, 그의 조각 중 하나를 탐험해보세요. 이때, 그는 주로 슬라브, 압출, 각종 전표와 함께했습니다. 그것은 간단하지만 극적인했다. 이 양식 테이블이라고도 텐데.



This is another view that gives a little more detail. Most of the pieces that he brought to the workshop, had this particular type of structure.

이것은 좀 더 세부 사항을 제공합니다 또 다른보기이다. 그는 작업실에 가져온 조각의 대부분은 구조의이 특정 유형을했다.



Here is another simple piece. One thing that was the focal point of the piece was that it was tied at the top with 1/4 inch extrusions made of porcelain. Porcelain is the material that Ryan often uses to give contrast to the sculptures. Somehow, Ryan was able to tie this small bundle of extrusions into a knot. You could not see any areas that the extrusions were handled. Also, the extrusions did not crack during the firing, even though they should have. That is amazing.

여기에 또 다른 간단한 조각입니다. 작품의 초점했습니다 한 가지는 그것이 자기로 만들어진 4분의 1 인치 압출와 함께 상단에 묶여 있다고했다. 도자기 라이언이 자주 조각과는 달리를 제공하는 데 사용하는 재료입니다. 아무 래도, 라이언은 매듭으로 압출의 작은 묶음을 묶을 수 있었다. 당신은 압출 처리다고 모든 부분을 볼 수 없습니다. 또한, 압출들은해야하더라도, 해고 기간 동안 굴복을하지 않았다. 정말 대단합니다.



Now, here is my favorite piece from the workshop. This is a large basket form. It was probably close to 30 inches tall. The basket was composed of only slabs. Not only was the sculpture well constructed, but the kiln was kind and the surface was perfect.

I would recommend researching more of Ryan's pottery. He was recently featured in one of Australia's premier pottery magazines. I think Ryan is well on his way to becoming one of the best potters that America has to offer. It was a pleasure to have met and fire with him.

자, 여기 워크샵에서 제가 가장 좋아하는 작품입니다. 이것은 큰 바구니 양식입니다. 아마 가까운 30 센치했습니다. 바구니는 슬라브로 구성되었다. 잘 만들어진 조각되었지만, 가마 어떤이고 표면이 완벽하다고뿐만 아니라.


난 라이언의 도자기 더 많은 연구를 권장합니다. 그는 최근 호주 최고의 도자기 잡지 중 하나에 실렸었습니다. 난 라이언 미국이 제공하는 것을 최고의 도공 중 하나가되고 자신의 방법에 잘 생각합니다. 그것은 만난 즐거움과 함께 화재가 있었어요.

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