Friday, August 5, 2011

The Good, The Bad, And The Ugly! 나쁜, 더 좋은, 그리고 어글리!

First, the title is from an American western movie starring Clint Eastwood. That will definitely not translate well at all. I'm sure that saying the movie was a spaghetti western won't be any better.

THE GOOD
My new wide angle lens arrived in the mail today. After reading the reviews and the specifications, I decided to buy a Tokina11- 16. I need it for close range photography and as a video lens. I had no idea how scarce these lenses were, and that was before the Japanese earthquake. The lens was back ordered at B&H and Adorama, both of which I've ordered from before. I requested to be notified when they were in stock. As part of my daily internet surfing, I checked the sites every morning, when I got home from work, and before I went to sleep. I was shocked when I saw the lens in stock at B&H earlier this week. I immediately ordered the lens. About 12 hours later I was notified they were in stock. A few hours later they were gone. Ican't wait to try it out.

먼저, 제목이 클린트 이스트 우드가 출연한 미국 서부 영화에서입니다. 그것은 확실히 전혀 잘 번역하지 않습니다. 난 그 영화가 스파게티 웨스턴했다라고해도 잘되지 않을 것임을 확신 해요.

좋은

나의 새로운 광각 렌즈는 오늘 우편으로 도착했다. 리뷰 및 사양을 읽고 나면, 난 Tokina11 - 16를 구입하기로 결정했습니다. 나는 가까운 거리의 사진과 비디오 렌즈로 필요합니다. 난이 렌즈가 얼마나 부족 아무 생각도없이 그것은 일본의 지진 이전했습니다. 렌즈는 다시 아까 내가 주문했는데 둘 중, B & H와 Adorama에서 주문했습니다. 나는 그들의 재고가있을 때 알림을 요청했습니다. 서핑 일일 인터넷의 일환으로, 전 직장에서 집으로 돌아와 때, 매일 아침 사이트를 확인하고, 한숨 전에. 제가 이번 주 초에 B & H에서 재고 렌즈를봤을 때 나는 충격을 받았다. 나는 즉시 렌즈를 명령했다. 약 12 시간 후에 나는 그들의 재고가되었습니다 통보했다. 몇 시간 후에 그들은 사라졌다. 나는 그것을 시도하는 것을 기다릴 수 없어.



THE BAD

I hurt my wrist during yoga class. Don't worry, I didn't cry....much. The doctor told me to wear the brace during the day and take it off at night. After a couple of days, it is finally getting better. I plan on going back to yoga class this weekend and doing as much as I can. Yes, I will be accepting sympathy hugs during class. I'm not sure those exist, but my hopes are high. I do love yoga class. I have been taking 4 classes a week that last 1 1/2 hours. I also take most of the workshops that are on the weekends. I highly recommend it.

나쁜

나는 요가 수업 중에 내 손목을 다치게. 걱정하지 마세요, 나는 .... 많이 우는 게 아니라. 의사가 하루 동안의 괄호를 착용하고 밤에는 그것을 벗어달라고했다. 며칠 후, 드디어 좋아지고있다. 난 이번 주말에 요가 교실로 가서만큼 내가 할 수있는 일을 계획. 네, 수업 중에 공감의 포옹을 수락합니다. 그 존재 모르겠지만, 내 희망이 높다. 나는 요가 수업을 사랑 해요. 나는 4 수업 일주일 지난 1 1 / 2 시간 복용하고 있습니다. 또 주말에있는 워크샵의 대부분을. 내가 보기엔 그것을 권장합니다.



THE UGLY

This is my good side. You are welcome.

못생긴


이것은 내 좋은 측면이다. 당신은 환영합니다.



No comments:

Post a Comment