Thursday, January 10, 2013

Pet Store In Seoul (Hongdae) 서울 (홍 대)에 애완 동물이 게

One thing that I didn't know about South Korea was that so many people had a small dog or a cat. I saw hundreds of little dogs being carried by people in South Korea. I saw dozens and dozens of pet stores. Almost every pet store that I saw had a store full of people and many people looking in the window. I personally spent time in front of the windows myself.

Here are a couple photos of a pet store in Hongdae. The store was closed for the South Korean Chuseok holiday when I was there. You can see all of the cute dog clothes and other pet accessories in the window.


한국에 대해 알고 하지 않은 한 가지는 많은 사람들이 작은 개나 고양이 했다. 나는 한국에서 사람에 의해 수행 되 고 작은 개 수백 보았다. 나는 애완 동물 상점 수십 보았다. 내가 본 거의 모든 애완 동물 상점 창에서 찾는 많은 사람들이 가득한 게를 했다. 난 개인적으로 시간을 보냈다 창 앞에서 자신.

여기 홍 대에 있는 애완 동물가 게의 몇 가지 사진이 있습니다. 한국 추석 때 나는 거기에 대 한 저장소를 마감 했다. 귀여운 강아지 옷 및 다른 애완 동물 액세서리 창에서 모두를 볼 수 있습니다.




No comments:

Post a Comment