Tuesday, January 8, 2013

Ice Cream In South Korea 대한민국의 아이스 크림

I think the number one snack in South Korea must be ice cream. I saw people every day walking down the street with ice cream cones. I must admit that it is probably my favorite snack too. There are many places that sell ice cream. All of the small stores have an ice cream snack display. Also, there are a lot of large businesses, like Baskins Robbins and Marble Slab Creamery that are open in the big cities. In addition, there are countless small ice cream stands like the one in this photo. There is some business that sells ice cream cones that have over a foot of ice cream on top of them. I saw young people eating this a lot. I never actually saw the store that sells it, but I will find it the next time I am in South Korea.

한국에서 번호를 하나의 스낵 아이스크림 이어야 생각. 매일 아이스크림 콘과 함께 길을 걷고 사람을 보았다. 나는 그것이 아마 내 좋아하는 간식도 인정 합니다. 아이스크림을 판매 하는 많은 장소가 있다. 작은 상점 모두 아이스 크림 스낵 디스플레이. 또한, Baskins로 빈스와 큰 도시에 있는 열려 있는 대리석 슬라브 치즈 제조 소 같은 큰 기업이 많이 있다. 또한,이 사진에 있는 것과 같은 수많은 작은 아이스크림 스탠드가 있다. 아이스크림 위에 그들의 발에 있는 아이스크림 콘을 판매 하는 일부 사업이 이다. 젊은 이들이이 많은 식사를 보았다. 실제로, 그것을 판매 하는 상점을 보았다 하지만 다음 번 엔 한국에서 내가 그것을 찾을 것입니다.








No comments:

Post a Comment