Sunday, December 4, 2011

Meat In South Korea 대한민국의 고기

I don't think that I will ever get over seeing meat hanging outside a store in the 80 degree weather. It doesn't matter if it is beef, pork, or poultry. It shouldn't hanging up in the warm air. I'm sure that some of the meat that I ate in restaurants had been hanging outside at some time. Evidently, I didn't die and the streets weren't filled with sick people. Still, I would rather not eat meat that I know came from hanging outside on a warm day. There were also lots of places that sold seafood in the markets. Some of the fish wasn't iced as far as I could tell either.

I did eat at a street cart a few times. It just seemed like a good thing to do while on vacation. I guess that I forgot that I didn't have access to easily available medical care. I did make sure that the meat on a stick was well cooked to overcooked. I must admit that the meat on a stick was very delicious. Just make sure that it is cooked very, very well done.

생각 하지 않습니다 그 적 80 학위 날씨에 스토어 밖에 고기 매달려 보고 위로 얻을 것 이다. 아무 래도 상관 없다면 그것은 쇠고기, 돼지고기, 또는 가금류. 그것은 따뜻한 공기에 최대 교수형을 해서는 안됩니다. 일부 식당에서 먹은 고기 했다 다닌 밖에 서 몇 시간에이 라 확신 합니다. 분명히, 나 죽지 않 았 어 그리고 거리 아픈 사람에 가득 되지 않았다. 그래도, 난 것이 오히려 먹지 고기 따뜻한 날에 매달려 외부에서 온 내가 알고. 또한 시장에서 해산물 판매 장소를 많이 했다. 물고기의 일부는 어느 쪽이 든을 말할 수 있는 아이스 아니었다.

내가 거리 장바구니에서 몇 번 먹지. 그것은 그냥 휴가 동안 좋은 것 같이 보였다. 나는 내가 쉽게 사용할 수 있는 의료 서비스에 대 한 액세스 없 잊었다을 추측 한다. 내가 했 어 있는지 확인 막대기에 고기 요리 잘 했다을 익 혔 어 요. 막대기에 고기 아주 맛 있 었 인정 합니다. 그냥 확실히 그것 요리는 아주, 아주 잘 했 어.



No comments:

Post a Comment