Tuesday, December 6, 2011

Guess What I Saw? 나가 본 무슨을 추측 합니까?

I saw something that very few Koreans have ever seen. (I think). It was something that completely surprised me. It is something that I didn't even know existed in Korea. However, it is something that I see almost every day, being from Texas. It is something that I have done myself, countless times.

I saw a cowboy in Korea. Here's the proof.

나는 뭔가 아주 몇몇 한국인 본을 보았다. (내 생각). 그것은 뭔가 완전히 나를 놀라게 했다. 그것은 한국에 존재 조차 몰입니다. 그러나, 그것은 내가 거의 매일 텍사스에서 되 볼 뭔가입니다. 그것은 뭔가 했 나 자신, 헤아릴 수 없는 시간입니다.

나는 한국에서 카우보이 보았다. 여기 증거가입니다.


No comments:

Post a Comment