Monday, December 5, 2011

I Had To Wear A Bib 나는 앞치마를 착용 했다

During one of the big celebration meals that I attended I had to wear a bib. It was really more of an apron that went from my neck to the floor when I was seated at the table. It wasn't my idea to wear the bib, but I eventually gave in due to everyone at the table encouraging me to wear it. I'm sure that they wanted me to wear it to protect my clothing, but it could have been a joke on me. Still, it did in handy. When I looked at the bib after my meal, it was covered in food. I think it would be more embarassing to wear food on my clothing than to wear the bib. My food covered bib did bring out some hearty laughter that only added to the good time that I had with all of my new friends. Wear the bib, you'll be glad you did.

You can see one of the bright orange bibs over one of my new friend's shoulder. By the way, I was the only person out of about 30 people who wore the bib.

참석 하는 큰 행사 식사 중 하나는 앞치마를 착용 했다. 정말 때 나는 테이블에 바닥에 내 목에서 갔다 앞치마의 더했다. 그것은 착용 턱 받이, 내 생각이 아니었지만 결국 준 나 격려 하는 테이블에 모두로 인해 그것을 착용. 그들은 날 내 의류를 보호 하기 위해 그것을 착용 하 고 싶 었 하지만 날 농담 수 있었다 그것 확신 합니다. 아직도, 그것 않았다 편리한. 내 식사 후는 턱 받이 쳐다보면서 내가 음식에 덮여 있었다. 나는 더 당황 하는 앞치마를 착용 보다 내 옷에 식품을 착용 하는 것을 생각 한다. 내 음식을 덮여 턱 받이 나 내 새로운 친구와 가진 좋은 시간에 추가 일부 왕성한 웃음 밖으로 않았다. 앞치마를 착용, 당신은 당신이 해낸 것에.

한 나의 새로운 친구의 어깨 위에 밝은 오렌지 앞치마 중 하나를 볼 수 있습니다. 방법에 의해 나는 앞치마를 입고 약 30 사람들의 유일한 사람 이었다.

No comments:

Post a Comment