Wednesday, December 21, 2011

Changing Studio Shelves 스튜디오 선반 변경

In preparation to make some bowls, I altered my studio shelves. I like my heavy duty shelving units. They are easy to adjust to fit the type of work that I am making. I'm done making bottles for awhile and I want to make some hand built bowls. Since I already had the wood , it took about 20 minutes to set up the bowl shelves.

일부 그릇을 준비, 나는 내 스튜디오 선반을 변경. 나는 내 무거운 의무를 단위 선반을 좋아한다. 그들은 내가 만드는 작업의 형식에 맞게 조정 하는 것이 쉽습니다. 잠시 만드는 병 끝났어요 그리고 일부 손으로 그릇을 내장 시키고 싶습니다. 이후로 난 이미 나무 그릇 진열대를 설정 하려면 약 20 분 했다.





I did have to discard about a dozen large bottles. I think I have plenty of bottles around, including a kiln load that is ready to bisque. Also, I had an accident. When I bent over, I pulled something in my back. I'm hoping that it doesn't slow me down too much. I am on vacation for the next 13 days and I have a lot of plans.

나는 약 12 큰 병을 취소 해야 했다. 주위에, 병을 많이 비스크 준비가 된가 마 부하를 포함 하 여 그들에 것 같아요. 또한, 나는 사고가 있었다. 구부러진 나 때 난 내 뒤에 뭔가 꺼내. 나는 그것은 느리게 하지 않습니다 내게 너무 많은 것을 바라고 있다. 다음 13 일 동안 휴가에 내가 하 고 내가 많은 계획을가지고.

No comments:

Post a Comment