Wood fired pots are placed on clay balls that help prevent the pots from sticking to the kiln or to other pots. The way that the clay wads are placed can be a design element. You can form shapes on purpose or by accident. Personally, I prefer to place the wads randomly and see what happens. Other potters enjoy drawing shapes by directing the flame around the wads.
This pot has the subtle form of a smiling face. We used very large wads to hold this bottle in place. Too many potters use tiny wads and I feel that they are missing out on an unique opportunity to create the surface of their pots.
This is another pot that is underfired. It needs to be fired for several more days to fully melt the ash that is on its surface. I definitely need to put a bunch of the bottle in my next wood firing.
나무 화분을 해 고는 마 또는 다른 냄비 튀어나와에서 냄비를 방지 클레이 공에 배치 됩니다. 찰 흙 덩어리를 배치 하는 디자인 요소를 될 수 있는 방법. 목적이 나 사고에 의해 셰이프를 형성할 수 있습니다. 개인적으로, 내가 선호 하는 덩어리를 임의로 배치 하 고 무슨 일이 일어 나는지. 다른도 공 주위를 덩어리 불꽃을 지시에 의해 드로잉 셰이프를 즐길 수 있습니다.
이 냄비 웃는 얼굴의 미묘한 형태를 하고있다. 장소에이 병을 잡고 매우 큰 덩어리를 사용 했습니다. 너무 많은 공 작은 덩어리를 사용 하 고는 그들은 누락에 밖으로 그들의 냄비의 표면 만드는 독특한 기회 느낌.
이것은 아래 시킨 다른 냄비입니다. 그것은 완전히 그 표면에 있는 화산재를 녹여 더 많은 며칠 동안 해 고 될 필요가 있다. 나는 확실히 내 다음 나무 발사 병을 곁들여서 필요가 있다.
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