This bottle was placed in the firebox of a large wood fired train kiln. The temperatures here can get intense. This pot was probably heated to over 2300 degrees for at least 3 full days. Being exposed to these high heat levels can cause problems. If you place the pot on top of seashells, they can flux the body with their added salt content. It leaves an ugly scar. However, you can place the pot on pieces of pottery plaster. They hold up to the high heat and remove easily after the firing. The composition of plaster and seashells are very similiar, with the exception of the salt content. However, they do leave an ugly mark also. Though not as ugly as a fluxed seashell scar. This was my first experience using plaster wads. I think they will work best with red clay pots. The mark from the plaster wadding will not be as noticeable.
이 병은 해 고 기차 큰 나무가 마 불 상자에 배치 했다. 여기에 온도 강렬한 얻을 수 있습니다. 이 냄비 아마도 적어도 3 일 동안 전체 2300도 이상가 열. 이러한 높은 열 수준에 노출 되는 문제가 발생할 수 있습니다. 조개의 위에 냄비를 배치 하면 추가 소금 콘텐츠 그들의 시체 플럭스 수 있습니다 그들은. 그것은 추한 흉터가 나뭇잎. 그러나, 도자기 석고의 조각에 냄비를 배치할 수 있습니다. 그들은 높은 열을 개최 하 고 발사 후 쉽게 제거 합니다. 석고와 조개의 컴포지션 소금 콘텐츠 예외적으로 매우 비슷한 있습니다. 그러나, 그들은 또한 추한 마크를 떠나지 않습니다. 비록 플럭스 조개 흉터로 못생긴 하지. 이것은 내 첫 경험을 석고 덩어리를 사용 하 여 이었다. 나는 그들이 빨간색 항아리와 함께 최고의 작품을 것을 생각 한다. 석고 솜에서 마크도 눈에 띄는 되지 않습니다.
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