Each clay body achieves a different look in a wood kiln. It makes sense to have a selection of clay bodies for various wood firings. Some clays look better close to the firebox and some do better in the back of the kiln. How the kiln is kiln is cooled also affects the clay body. There are many other factors that can go into the selection of a clay body.
My main clay body is a white stoneware. I use Laguna's B mix. It holds up to the heat of the firebox and flashes well in the back of the kiln. I also like a couple of different commercial porcelains and a couple of red clays. I am in constant search of a new clay body. Most commercially made clay bodies work reasonably well, but don't give me the surfaces that I want. The only way to solve this is to make my own. Making clay can be simple with the right equipment or manually challenging without. I rarely have access to the equipment to make clay. However, this doesn't stop me from making new clay bodies.
각 점토 시체가 나무 가마에서 다른 모습을 실현하고 있습니다. 그것은 다양한 나무 발사를위한 점토 기관의 선택을 의미합니다. 일부 클레이 화재 상자에 가까운 더 나은 모양과 일부 가마 뒤에 더 좋은. 가마이 가마이 냉각하는 방법 또한 점토 신체에 영향을 미칩니다. 점토 기관의 선택으로 갈 수있는 많은 다른 요인이있다.
내 주요 점토 몸은 흰색 석기이다. 나는 라구나의 B 믹스를 사용합니다. 이것은 화재 상자의 열기까지 보유하고 가마의 뒤에 잘 깜박입니다. 또 다른 상업 도자기 몇과 붉은 진흙 몇 좋아. 나는 새 점토 기관의 지속적인 검색입니다. 대부분의 상업적으로 흙 단체가 합리적으로 잘 작동하지만, 내게 원하는 표면을 제공하지 않습니다. 이 문제를 해결하는 유일한 방법은 내 자신을 만들 것입니다. 점토를 만드는 것은하지 않고 올바른 장비 단순하거나 수동으로 도전하실 수 있습니다. 나는 거의 점토를 만들기 위해 장비에 액세스할 수 없습니다. 그러나,이 새로운 점토 시체를 만드는 날 막을하지 않습니다.
I have used the Peter Pugger at Northern Arizona University. You simply put in some water and add some dry clay. Then, you hit the mix button and after a few minutes, hit the pug button. I usally repug it a second time, but I'm not sure it is necessary. It produces wonderful clay with ease. I have taken the clay directly from the pugger to the wheel. The clay is not very plastic, but it still throws well.
나는 노던 애리조나 대학의 피터 Pugger를 사용했습니다. 당신은 단순히 물 좀 넣고 마른 점토를 추가합니다. 그렇다면, 당신은 믹스 버튼을 누르고 몇 분 후, 퍼그 버튼을 누르십시오. 난 항상 리믹스 그 두 번째 시간,하지만 난 그게 필요 모르겠어요. 그것은 쉽게 멋진 찰흙을 생산하고 있습니다. 나는 바퀴 pugger에서 직접 찰흙을 촬영했습니다. 점토는 매우 플라스틱 아니지만, 아직 잘 던졌습니다.
I have also used a Blue Bird clay mixer. It is a pure clay mixer without a pugger. You still have a lot of hand wedging after you make your clay. The Blue Bird is made out of stainless steel. The clay sticks to the sides during the mixing process. You have to constantly stop the machine and scrape the sides of the mixer to keep it working correctly. It is physically demanding to mix a lot of clay with this piece of equipment. However, it is worth it to make a really good custom clay body.
나는 또한 블루 조류 점토 믹서를 사용했습니다. 그것은 믹서없이 순수한 점토 믹서입니다. 당신은 여전히 귀하의 흙을 혼합 후 손을 많이 있습니다. 블루 버드는 스테인레스 스틸로 만든 것입니다. 클레이 믹싱 과정에서 양쪽에 스틱. 당신은 지속적으로 시스템을 중지하고 제대로 작동 유지하는 믹서의 측면을 다쳤어요해야합니다. 그것은 물리적으로 장비의이 조각과 흙을 많이 섞어 요구됩니다. 그러나, 그것은 정말 좋은 정의 점토 몸을 만들기 위해 그것을 가치가있다.
I have mixed most of my home made clay bodies with a simple hand drill. It is a lot of work. However, it is affordable and produces great results. . I simply measure out the dry materials and soak them for a couple of days. I pour out the excess water and mix the clay slip with a drill. I let the clay age for a few weeks and then dry it out on plaster bats. I then bag the clay and age it for a few months. It produces clay that is as good as any machine clay. It is just time consuming. It can be performed by everyone, regardless of space or budget. I have made a couple of tons of clay with this method. One small warning about this method, buy a quality drill. Cheap drills will fail after just a few hours. I have used the same DeWalt drill to make all of my previous batches of home made clay. It does make some unusual noises now. However, it still works.
내 가정의 대부분을 혼합해야하는 것은 간단한 핸드 드릴과 흙의 시체를했다. 그것은 많은 일을합니다. 그러나, 그것은 저렴하고 좋은 결과를 생성합니다. . 나는 단순히 마른 재료를 밖으로 측정하고 며칠 동안 그들을 만끽해보세요. 나는 여분의 물을 부어하고 드릴로 점토 슬립을 섞는다. 나는 몇 주 동안 점토 시대를하게하고 석고 박쥐에 그것을 건조. 그때 몇 개월 동안 흙과 나이를 가방. 그것은 모든 머신 점토처럼 좋은 흙을 생산하고 있습니다. 그냥 시간이 소요됩니다. 그것은에 관계없이 공백이나 예산 모두에서 수행할 수 있습니다. 이 방법으로 찰흙 t 몇을 만들었습니다. 이 방법에 대한 하나의 작은 경고는 품질 드릴을 구입. 저렴한 훈련은 몇 시간 후에 실패합니다. 집에 흙 내 이전 일괄적으로 모두를 만들기 위해 동일한 DeWalt 드릴을 사용했습니다. 이제 몇 가지 특이한 소리를 않습니다. 그러나, 그것은 여전히 작동합니다.
The last method that I have used is to simply combine 2 or more clay bodies together by hand wedging. I like to combine a porcelain with a darker clay. This can increase its flashing capabilities and produce a glassier surface. You can also add is some large feldspar or some sand. I still use this method.
제가 사용한 마지막 방법은 단순히 혼합 손으로 함께 2 개 이상 점토 기관을 결합하는 것입니다. 나는 어두운 점토와 도자기를 결합 것을 좋아합니다. 이것은 깜박이는 기능을 향상시키고 유리 표면을 생성할 수 있습니다. 일부 대형 장석이나 모래가 당신은 또한 추가할 수 있습니다. 난 아직도이 방법을 사용합니다.
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