Monday, February 18, 2013

Seoraksan- Small Streams And Waterfalls 설악산-작은 시냇물과 폭포

Around Seoraksan, there are many small and medium sized waterfalls and streams. I did not make it to any of the larger waterfalls. I was having a hard time walking after climbing Ulsan Bawi. On my hike up the mountain, there are a few small streams that you will need to cross. I saw many people drinking the water that was flowing down them. I wasn't brave enough to try it myself. It is no fun getting sick in a foreign country. I also saw many people soaking their feet and wading into the water. I'm sure it felt good after a long hike, but I am sure it is very cold.

설악산, 주변에 많은 중소 규모의 폭포와 시내는. 난 큰 폭포를 만들지 않았다. 내가 울산 바위 등반 후 걷기 힘든 시간을 보내고 있었다. 산 내 인상에는 교차 해야 하는 몇 가지 작은 스트림입니다. 많은 사람들이 그들을 아래로 흐르는 물을 마시는 것을 보았다. 그것을 나 자신 시도 하는 용 감 되지 않았습니다. 그것은 외국에서 아 프 지 재미 없어입니다. 나는 또한 많은 사람들이 그들의 발을 몸을 담근 채 물으로 넘어가고 보았다. 나는 확실히 긴 하이킹 후 좋은 생각 하지만 나는 확실히 매우 추 워.












No comments:

Post a Comment