Monday, February 18, 2013

Seoraksan- Rock Stacking 설악산-록 스태킹

As I have traveled around the United States, I find rock stacking to be common in certain areas. It was very common in Alaska and Arizona in the places that I visited. I have also seen it in several other areas, like my home state of Texas. So far, the only place that I have seen it in South Korea was in Seoraksan National Park. I am sure that it is common along the coast and in other mountain areas too. I did make sure that I added a rock to some of the stacks as I made my way up and down the mountains.

나는 미국의 주위 여행, 나 바위 스태킹 특정 영역에서 일반적인 것으로 찾아. 그것은 매우 일반적인 알래스카 및 방문 장소에서 애리조나. 내가 또한 그것을 보았다 다른 여러 분야에서 텍사스 주 내 집 처럼. 지금까지 유일 하 게 내가 한국에서 본는 설악산 국립공원에는. 나는 확실히 그것 너무 해안을 따라와 다른 산악 지역에서 일반적입니다. 내가 했 어 추가 되었는지 확인 나 바위 더미의 일부를 내가 산 아래로 내 방식 대로 만들어.


No comments:

Post a Comment