Tuesday, February 26, 2013

Seoraksan- 808 Red Stairs, Part 2 설악산-808 빨간 계단, 2 부

Some sections of the red stairs of Seoraksan can be quite steep. Some of the sections can be quite long. At least you get to share the experience with others. I met some of the nicest people in all of South Korea on this hike. I received a lot of encouragement along the way. This was greatly appreciated. I also learned how to dress to go hiking. You can see in these photos that you must have the latest hiking outfit from North Face. Personally, I just wore regular street clothes. It's not like I didn't already stand out. I was the only non Korean on the mountain that morning.

설악산의 빨간 계단의 일부 섹션 꽤 가파른 수 있습니다. 일부 섹션의 매우 긴 될 수 있습니다. 적어도 당신은 사람들과 경험을 공유에 도착. 모든 대한민국이이 하이킹에 좋은 사람들을 만났다. 나는 도중에 격려를 많이 받았다. 이 크게 감사 했다. 나는 또한 하이킹 드레스 하는 방법을 배웠습니다. 이 사진에 있는 노스 페이스에서 최신 하이킹 복장 있어야 볼 수 있습니다. 개인적으로, 나는 그냥 정기 거리 옷을 입고. 그것은 내가 밖으로 서 이미 하지 않았다 처럼입니다. 나는 산에만 비 한국어 아침입니다.




No comments:

Post a Comment