Saturday, September 17, 2011

Small Wood Kilns That I Have Built 내가 만든 그 작은 나무 가마

I want to have my own wood kiln. I want it with all of my heart. Unfortunately, I do not have enough room in my back yard to safely build one. That has not stopped me from trying though. I have several thousand hard bricks. I also live close to a refractory business where I can pick up everything that is needed for a kiln in less than than an hour. While, I do not have a wood kiln yet, I have picked up some knowledge that will help me when I finally get to build one.

내 나무 가마를 갖기를 원하는군요. 내 마음의 모든 갖고 싶어. 불행히도, 내가 안전 하나를 건설하기 위해 뒤뜰에 충분한 공간이 없습니다. 그게하지만 내 노력으로 중지되지 않았습니다. 나는 수천 하드 벽돌 있습니다. 나는 한 시간 이내에 가마에 필요한 모든 것을 데리러 수있는 나 또한 가까운 내화물 사업에 살고 있습니다. 동안, 나는 내가 드디어 하나를 건설에 도착하면 도움이 될 몇 가지 지식을 주워 가지고, 아직 나무 가마가 없습니다.



This is my first kiln. It is a train kiln that is modeled after the small train kiln at Northern Arizona University. While it looks small, it was way too large to be in my small yard. I chose to tear it down before I finished it. The neighbors behind me moved a trailer house about 40 yards behind the kiln. I didn't think it was safe to fire a kiln that big. I did cast a huge arch and got some experience forming it and moving it into place.

이것은 처음 가마이다. 그것은 노던 애리조나 대학에서 작은 철도 가마를 모방한 것입니다 기차 가마입니다. 그것이 작은 보이지만, 내 작은 정원에 수 너무 큽니다. 나는 그것을 완료하기 전에 그것을 철거하기로 결정했습니다. 내 뒤에 이웃 가마 뒤에 40야드에 대한 트레일러 집을 옮겼습니다. 난 그게 그렇게 큰 가마를 화재 안전하다고 생각하지 않았다. 나는 거대한 아치를 캐스팅하고 경험을 형성과 장소로 이동도 않았다.



My next kiln was a really small train kiln. I did fire it once. I wasn't able to reach temperature. I tore it down because I thought the design was bad. I have now figured out that I grossly overloaded the kiln. It's a wonder that I was able to fire it at all. I really wish that I had not been in such a hurry to tear it down. I am positive that it would reach top temperatures easily. Still, I learned a lot building and firing this little kiln.

I already have a new concrete pad that is ready for a new small wood kiln. I already have the design planned out. I plan on building it when I get back from South Korea. I do have one problem. We are in a severe drought that may continue for some time. It could be a year or even longer to reach the point where I could fire. Water use has been severely restricted. There is no smoking allowed in parks. Every day, the news is filled with stories on the latest fires. My yard is now dirt colored. That is mostly because there is no grass, only dirt!

While it may be awhile before I can build and fire my own wood kiln successfully, I will be working towards that goal. I will definitely post all progress on my blog.

내 옆에있는 가마는 정말 작은 기차 가마했다. 나는 한번 화재 않았다. 나는 온도에 도달 수 없습니다. 내가 디자인 나쁜 생각 때문에 그것을 찢어 버렸어요. 지금은 제가 조잡한 가마에 과부하를 걸 생각했습니다. 내가 전혀 그것을 불 수 있었다고 의심의. 난 정말 그것을 철거하기 위해 서둘러되지 있다고 좋겠어. 나는 쉽게 최고 온도에 도달할 것이라고 긍정적입니다. 그래도,이 작은 가마를 구축하고 발사를 많이 배웠습니다.


난 이미 새로운 작은 나무 가마 준비하는 새로운 콘크리트 패드를했습니다. 난 이미 디자인 밖으로 계획했습니다. 나는 한국에서 돌아오면 그것을 구축 예정입니다. 한 문제가 않습니다. 몇 시간 동안 계속 사용할 수 있습니다 심각한 가뭄에 있습니다. 내가 불 수있는 지점에 도달하는 더 이상 올해 또는 수 있습니다. 물 사용이 심각하게 제한되었습니다. 공원에서 허용 금연가 없습니다. 매일은 뉴스는 최근 화재 기사들로 가득 차 있습니다. 내 마당에 지금은 흙 색이다. 풀밭이 전혀 없었고 단지 먼지가 없기 때문에 그 대부분입니다!


나는 성공적으로 내 자신의 나무 가마를 구축하고 화재하기 전에 그것이 한동안있을 수도 있지만, 그 목표 작동됩니다. 난 절대로 내 블로그의 모든 진행을 게시할 것입니다.

No comments:

Post a Comment