Wednesday, September 14, 2011

Shino Bottle 시노 병

I hardly ever put a glaze on my pots when I wood fire. However, I glazed most of my pots in my first wood firing at the Archie Bray. There were various buckets of shinos and I dipped a few pots in all of them. I will admit that I do like woodfired shinos. I also admit that I hate all wood fired slips. They are the primary reason that I don't put anything on my pots before I put them in the wood kilns.

나는 좀처럼 내 냄비 때 나무 화재 유약을 넣어 없습니다. 그러나, 그 아치 브레이에서 소성 처음으로 나무에 냄비의 대부분을 유리. 이 시노 다양한 버킷는데, 제가 모두 몇 냄비를 감소. 나무가 시노을 해고 것은 제가 인정합니다. 나는 또한 내가 다 나무 해고 전표를 싫어 인정. 그들은 내가 나무 가마에 넣어 전에 내 냄비에 아무 것도 두지 않는 것이 기본 이유입니다.


This bottle was placed on the floor in the middle of the kiln. The bottle got a lot of ash due to being next to a side stoke hole. We side stoked the anagama for at least 2 days of the 3 to 4 day firing. In the photo, Ryan Mitchell looks over the results. Ryan did almost all of the loading of this kiln. He did a really good job. I really thank him for all of his hard work.

이 병은 가마의 중간에 바닥에 배치되었다. 병은 사이드 스토 크 구멍 옆에되는 화산재로 인해 아주 많아요. 우리는 3-4일 연소 중 최소 2 일 동안 가마를 왔으 측면. 사진, 라이언 미첼은 결과를 통해 보입니다. 라이언은 거의 모든 가마의 로딩을 했어요. 그는 정말 훌륭한 일을 했어. 난 정말 열심히 모두 그에게 감사합니다.






The bottle was made out of a cone 10 red clay. It is made by Armadillo Clay and is called Balcones. I have found this clay to react really well in the wood kiln. If I liked red clays, this would be one of the ones that I used. I think the bottle is around 9 inches tall. I really like this little bottle.

병은 원추형 10 빨간 흙 밖으로 만들어졌습니다. 그것은 아르마 딜로 만든 클레이하고 Balcones라고합니다. 나는 나무 가마에 정말 잘 반응이 점토를 발견했다. 나는 빨간 clays 좋아한다면, 이것은 제가 사용했던 것들 중 하나가 될 것입니다. 나는 병 주변 9인치 높이라고 생각합니다. 나는이 작은 병을 정말 좋아

No comments:

Post a Comment