Friday, September 16, 2011

Archie Bray Installations 아치 브레이의 설치

Over the past years, the potters that have worked at the Archie Bray have left behind some great ceramic works. There are literally pots lying on the ground. Now, most of the pots that are lying on the ground are flawed. The following installation pieces are some of my favorites. This is a very small selection of what is available to view. I recommend that any potter passing through Montana drop in and look around. You will be happy that you did.

지난 수년 동안, 아치 브레이에서 근무하신 도공는 몇 가지 중요한 도자기 작품 남아있다. 바닥에 누워있는 냄비 그대로있다. 이제 바닥에 누워있는 냄비의 대부분은 결함이 있습니다. 다음 설치 조각 내 즐겨찾기의 일부입니다. 이것은 볼 수 있습니다 어떤의 아주 작은 선택입니다. 나는 몬타나 통해 포터 통과가 드롭하고 주위를 둘러 것이 좋습니다. 당신은 행복했던 것입니다.



This first piece is my favorite installation piece ever. I would love to own this, though I guess the artist would actually want money. That might be a problem. One of my main goals is to create something like this. I may not use these exact forms, but I do want a series of pieces that are wood fired. I do not know when I will complete this project, but I do know that it will happen.

첫 번째 조각도 좋아하는 설치 작품이다. 나는 작가가 실제로 돈을 원하는 텐데하지만 난이 갖고 싶지만. 그게 문제가 될 수 있습니다. 나의 주요 목표 중 하나는 이런 걸 만드는 것입니다. 내가이 정확한 양식을 사용하지는 않겠지만, 나는 나무 해고야 조각 일련의할까요. 나는이 프로젝트를 완료 언제인지는 모르지만, 난 그것이 일어날 것을 알 수 있죠.



This is another nice piece that is installed on a random wall in the back of one of the buildings. Someone made a pyramid out of wood fired tea bowls. I would come in really handy if you were expecting a lot of people coming to your house for tea. I guess that you would need to make a huge tea pot though.

이것은 건물 중 하나의 뒤쪽에서 임의의 벽에 설치되어있는 또 다른 좋은 작품이다. 누군가가 나무 해고 차 그릇의 피라미드 밖으로했다. 당신은 차를 위해 집으로 가고 많은 사람들이 기대한다면 정말 쓸모 것입니다. 당신이 비록 큰 차 남비를 만들기 위해 필요한 것 같은데.



This tile piece consists of 1 inch and 2 inch tiles that were woodfired. This is another piece that I would love to recreate. The dark areas seem to be were the artist piled pine needles on top of the tiles when the tiles were loaded in the kiln. I think that this set of tiles was fired on 1 or 2 large kiln shelves at the same time. I am sorry that I did not see how the tiles were connected. I wish that I had.

이 기와 조각은 1 인치 나무 해고된 2 인치 타일로 구성되어 있습니다. 이건 내가 다시 가고 싶어 또 다른 조각이다. 어두운 지역은 타일이 가마에 로드된 때 작가가 타일 위에 소나무 바늘 쌓여 있었다 것으로 보인다. 나는 타일의 집합이 동시에 1 또는 2 개의 대형 가마 선반에 해고라고 생각합니다. 나는 타일이 연결 얼마나 내가 보는 않은 죄송합니다. 내가 가진 것이 좋겠어.



This last piece is great. Someone created a set of large every day items and wood fired them. There are things like large buttons, water cans, and screws. The old wooden cart really adds to the scene. This piece was well thought out.

이 마지막 조각 아주이다. 누군가가 큰 매일 항목의 집합을 만들어 나무를 해고 했어. 대형 버튼, 물 캔 및 나사와 같은 것들이 있습니다. 오래된 나무 바구니 정말 현장에 추가합니다. 이 작품은 잘 밖으로 생각했다.

No comments:

Post a Comment