Friday, October 14, 2011

I Am Back From South Korea 한국에서 다시 왔어요.

I am finally back from South Korea. The trip home was hard. From the time that I got up to leave until the time I got to my house was over 36 hours. I still haven't slept yet. I am going to try after this brief post. In a short review, international travel is very hard. This is especially true for a first timer. I had built up this perfect trip in my head. Unfortunately, it did not turn out the way that I wanted. You would think that I would be deeply disappointed. However, I still consider it a great trip. I love Korea and the Korean people. I plan to return next year.

나는 마침내 한국에서 다시입니다. 여행 홈이 들었다. 시간에서 내가 내 집에 있어 시간까지 떠나 일어나서 36 시간 이상 했다. 난 아직도 아직 잤 하지 않았습니다. 이 간략 한 게시물 후 시도 하 겠 어. 짧은 검토, 국제 여행은 매우 어렵다. 특히 첫 번째 타이머에 대 한 마찬가지입니다. 나는 내 머리 속에서이 완벽 한 여행을 구축 했다. 불행히도, 싶었던 방법을 설정 하지 않았다. 당신은 내가 깊이 실망 하 게 될 것 이라고 생각. 그러나, 나는 여전히 고려 그것 좋은 여행. 한국과 한국 사람들을 사랑 합니다. 내년 반환 계획 이다.


No comments:

Post a Comment