Saturday, July 30, 2011

I Love Lizards!!! 나는 도마뱀 사랑!!!

Let me introduce you some of my favorite models. They pose. They smile. My models live in the back yard of my house. They change color. What? My models are chameleons. The proper name is green anole lizards. I call them chameleons, well because I am far from proper.

내가 당신에게 가장 좋아하는 모델 중 일부를 소개하겠습니다. 그들은 포즈. 그들은 미소. 나의 모델은 우리집 뒷마당에 살고있다. 그들은 색깔을 변경합니다. 뭐? 내 모델스러운 있습니다. 올바른 이름은 녹색 anole 도마뱀입니다. 나는 적절한 멀리 오전 잘하기 때문에, 그들스러운 전화.



I have been known to shoot 200 photos in a session. Fortunately, the lizards have adapted to my harrasment and go on with their lives as I snap away. I would prefer to take photos of butterflies. Butterflies are difficult and moody as models. They will not sit still for long. Don't they know that I have aperatures and shutter speeds to adjust.

나는 세션 200 사진을 촬영하는 것으로 알려져 있습니다. 다행히도, 도마뱀 내 성희롱에 적응하고 멀리 스냅으로 그들의 삶으로 이동합니다. 나는 나비 사진을 찍는 것을 선호합니다. 나비는 어렵고 모델로 무디 있습니다. 그들은 오래 가만히 앉아되지 않습니다. 그들은 내가 조정 aperatures와 셔터 속도를 가지고있다는 것을 알고하지 마십시오.




It is good to have a healthy population of the chameleons. They eat a lot of bugs that eat my vegetables and flowers. I love my lizards. They are cool.

그것은스러운의 건강한 인구를하는 것이 좋다. 그들은 내 야채와 꽃을 먹는 벌레를 많이 먹는다. 내 도마뱀을 사랑 해요. 그들은 멋진 있습니다.




The green anole lizards can change from green to brown depending on the foilage that they are on or near. It doesn't take veryl ong. Still, they can't hide from me. I am sneaky and persistent. The lizards also shed their skin as they grow. I've offered some lotion, but I've had no takers so far.

녹색 anole 도마뱀의들은 근처에있다는 식물에 따라 녹색에서 갈색으로 변경할 수 있습니다. 매우 오래 걸리지 않습니다. 그래도, 그들은 나한텐 수 없습니다. 제가 원하는지 그리고 지속입니다. 그들이 성장함에 따라 도마뱀은 또한 피부를 창고. 좀 로션을 제공했지만, 지금까지 아무도 승낙한 사람이 없었어요



Right now, I have dozens of small green lizards running every which direction. If only I knew why.

지금은 모든 방향을 실행하는 작은 녹색 도마뱀 수십 있습니다. 만약 내가 왜 알았어.



Sometimes I have to demand a closeup. However, the lizards are shy and refuse to be photographed in this manner.

 가끔은 근접 촬영을 요구해야합니다. 그러나, 도마뱀들은 수줍음이 많아요이 방식으로 사진이 거부.



Sometimes, the lizards are sleeping and I have to take photos of flowers. That's alright, because I love flowers even more. They love closeups. I love my flowers.

가끔 도마뱀들은 잠들어있다 나는 꽃의 사진을 찍어해야합니다. 나는 더 많은 꽃을 사랑하기 때문에 즉, 괜찮아. 그들은 근접 촬영 사랑해. 내가 꽃을 사랑 해요.

No comments:

Post a Comment