Sunday, July 24, 2011

Flying To South Korea 한국 플라잉

I fly to South Korea in a couple of months. It was pretty easy to plan the flight. I decided to book with United Airlines directly. The website is http://www.united.com/ .I am less than impressed with the mass booking agencies. A few years back, I had a problem with a flight. I found out that the airlines help those who book their flights with them first. Everyone who books with an online ticket agency goes to the back of the line. I will only book directly with the airline now.

I actually made a good decision on when to book my flight. Gas prices were rising fast and I got worried that fares were going to go up just as quickly. I paid $1300 and I have only seen one fare that was cheaper and that was only by $100. As I get closer to the time to leave, the fares should start going up.

Evidently, not many people fly to South Korea from the United States. There are many, many empty seats on the flight. Even flights leaving in a week are not crowded. I hope this will be the first flight that I ever sleep on. I will definitely need it. Seoul is 14 hours ahead of Houston time. The first few days are going to be tough.

It is 4 hours and 11 minutes from Houston to San Fransico. I have a 1 hour and 5 minute layover. That is pretty good. The flight from San Fransico to Seoul is 12 hours and 10 minutes. My round trip mileage will be  14,544 miles.

I decided to get travel insurance for this trip. I am not a fan, but since this a trip to another country, I decided to buy it. On my Doctor's advice I checked out a travel insurance consolidator to compare prices. http://www.squaremouth.com/ was the site that I found my insurer. I paid less than $100 for the policy. I'm still not sure if it is worth it or not.

 I am going to do everything in my power to not pay one single dollar for any extra fee. This is one reason that I had to buy some new luggage. I had 2 huge red suitcases. They were the inexpensive kind you get at Marshalls. They are oversize and they are heavy. If I used them, it would add $800 to my trip cost. The airlines charge $200 for oversize bags, each way. The charge for bags over 50 pounds is $200 each way. I had to get new luggage.

나는 몇 달 안에 한국으로 날아. 그것은 비행 계획을 아주 간단했다. 제가 직접 유나이티드 항공과 도서로 결정했습니다. 웹사이트  http://www.united.com/ 입니다. 나는 대량 예약 기관과 감동 미만입니다. 몇 년 전에, 나는 비행에 문제가 있었다. 나는 항공사 먼저 그들과 함께 자신의 비행을 예약하는 자들을 도울 것을 알아 냈어. 온라인 티켓 기관 도서 모두 줄의 뒤로갑니다. 난 단지 지금은 항공사와 직접 예약합니다.


사실은 비행기를 예약 때 좋은 결정을 내렸다. 가스 가격은 빠르게 상승하고 나는 운임 마찬가지로 빨리 갈 것을 걱정이되기 시작 했어요. 나 $ 1300 지불하고 난 단지 싸게 그리고이 100 달러에 의해서만 그 중 한 요금을 보았다. 나는 가까이 떠날 시간을 얻을 때, 운임은 올라가고 시작합니다.

결국, 사람들은 미국에서 한국으로 날아 없습니다. 비행기에 많은 빈 좌석이 있습니다. 일주일에두고도 비행이 북적되지 않습니다. 이것이 내가 본자는 그 첫 비행기 것입니다 바랍니다. 나는 확실히 그것을해야합니다. 서울 미리 휴스턴 시간 14 시간입니다. 처음 며칠 동안은 힘들 될 수 있습니다.

그것은 4 시간 휴스턴에서 산 Fransico 11 분 거리에 있습니다. 나는 1 시간 오분 라요버 있습니다. 그것은 아주 좋은 것입니다. 서울 산 Fransico에서 비행은 12 시간 10 분입니다. 내 왕복 마일리지는 1만4천5백44마일 것입니다.

이 여행에 대한 여행 보험을하기로 결정했습니다. 저는 팬이 아니지만 다른 나라에이 여행 이후, 나는 그것을 구입하기로 결정했습니다. 의사의 조언을 나는 가격을 비교하는 여행 보험 회사를 체크 아웃. http://www.squaremouth.com/ 내 보험사를 발견 사이트했다. 나는 정책에 대한 미만 100 달러 지불. 그것이 가치인지 아닌지 아직 모르겠어요.

 난 어떤 추가 요금을 하나의 달러를 지불하지 위해 모든 힘을 다할 것입니다. 이것은 내가 새로운 수하물를 구입했던 이유 중 하나입니다. 나는이 거대한 빨간 가방을했다. 그들은 당신이 마르샤스에서 얻을 저렴 친절했다. 그들은 대용량이며, 그들은 무거운 있습니다. 내가 그들을 사용하는 경우, 제 여행 비용에 $ 800 추가합니다. 항공사 특대 가방, 각 방법을 200 달러 비용이 청구됩니다. 50파운드 이상의 가방에 대한 요금 2백달러 각각의 방법입니다. 나는 새 가방을했다.



I found that Burlington Coat Factory had excellent prices on Samsonite luggage. I got 1 bag that was just under the maximum size. I also got a carry on. The total cost was around $150. The Samsonite outlet store wanted over $450 for some identical suit cases. That is insane. I should be able to get eveything that I need over to South Korea. I am sure that I will bringing 1 extra bag back home. Fortunately, you can have 1 carry on and 2 checked bags without paying anything extra.  I plan on having a pretty supply of pottery to bring back. Hopefully, some of the pieces will make it back to Houston. If not, I'll start making mosaics!

나는 버링턴 외투 공장 Samsonite 수하물에 우수한 가격을 것을 발견했습니다. 나는 최대 크기에 따라 그냥 한 가방이 있어요. 나는 또한에 가지고 있어요. 총 비용은 약 1백50달러했다. Samsonite 아울렛 스토어는 몇 가지 동일한 소송 케이스에 대한 달러 이상 450 싶었어요. 말도있다. 나는 한국으로 필요 결국은 문제없이 해결받을 수있을 것입니다. 난 집에 하나 추가 가방을 가져 것이라고 확신합니다. 다행히, 당신은 아무것도 추가 비용없이 1 수행 2 체크 가방을 가질 수 있습니다. 다시 데리고 도자기 꽤 공급을 가지고 계획. 바라 건데, 조각 중 일부는 휴스턴에 다시 만들 것입니다. 그렇지 않다면, 내가 모자이크 만들기 시작합니다!



It is going to be a challenge to pack for this trip. I have no idea what to expect. I guess that is part of the fun. It is going to be an adventure, truly an adventure.

그것은이 여행 가방에 도전 될 것입니다. 내가 뭘 기대해야하는지 전혀 몰라. 나는 재미의 일부입니다 같은데요. 그것은 진정한 모험, 모험 될 것입니다.

No comments:

Post a Comment