Wednesday, April 3, 2013

NCECA 2013 Cup Sale NCECA 2013 컵 판매

At every NCECA conference there is a cup sale. The cup sale is one of the most anticipated events at NCECA each year. I made sure that I attended the conference on the morning of the cup sale. Potters, both famous and not so famous, contribute cups that are then sold to provide money for scholarships and other worthy causes within the organization. The cup sale was supposed to open at 8:00 in the morning. I made sure that I was there 30 minutes early. Unfortunately, I had a difficult time finding the correct entrance to the exhibition hall. When I finally got in line, I saw that I had about 150 people or maybe more in front of me. Since everyone was allowed to purchase 3 cups, I knew that there wouldn't be many cups left. I later found out that the first person in line was there at 3:30 in the morning.

After about an hour to an hour and a half, I got into the room to select my cups. There were about 100 cups left. I was very fortunate to find one cup that I liked. It was wood fired and the handle fit my hand perfectly. I was very happy. Many of the people who were also looking for a cup asked me how I found such a good cup in the few cups that were left. I am very happy with my cup and I would have probably chose it if I was first in line.

My cup was made by Brian Kovachik. He is a potter out of Florida. I would like to thank Brian and all of the other potters who donated cups to this event. You made a lot of people very happy. You also helped raise a lot of money for a good organization. By the way, my cup cost $40.


모든 NCECA 컨퍼런스에서 컵 판매가입니다. 컵 판매 NCECA에서 가장 기대 되는 이벤트 중 하나는 매년입니다. 확실히 내가 컵 판매의 아침에 회의 참석 했다. 도 공, 유명 하 고 너무 유명 하지 않은 다음 조직 내에서 가치 있는 돈을 장학금 및 기타에 대 한 제공 하기 위해 판매 되는 컵 기여. 컵 판매는 아침 8시 오픈 하기로 했다. 나는 30 분 일찍 거기 확실히 했다. 불행 하 게도, 나 전시장에 정확한 입구를 찾기 힘든 시간을 했다. 라인에서 드디어, 약 150 명 이상 어쩌면 눈앞 있다고 보았다. 이후 모두 3 컵을 구입할 수 있었다, 나는 많은 컵 왼쪽 되지 않을 것 이다 알고 있었다. 나중에 발견 밖으로 라인에 있는 첫 번째 사람이 3:30 아침에 거기 이었다.

후 한 시간 한 시간 반 정도 있어 방으로 나 컵을 선택 합니다. 약 100 컵 왼쪽 했다. 난 내가 좋아 한 컵을 찾을 매우 행운 이었다. 그것은 나무 해 고 되었고 핸들 내 손으로 완벽 하 게 맞는. 난 아주 행복 했어요입니다. 또한 잔을 찾고 있던 사람들의 많은 어떻게 남았다 몇 컵에서 좋은 컵을 발견 내게 물었다. 내 컵과 아주 행복 해요 그리고 난 것가지고 아마 그것을 선택한 라인에 처음 하는 경우.

내 컵 브라이언 Kovachik에 의해 만들어진. 그는 플로리다에서 포터입니다. 브라이언와이 이벤트에 컵을 기증 포터 스의 모든 감사 하 고 싶습니다. 많은 사람들이 아주 행복 했다. 당신은 또한 많은 돈 좋은 조직에 대 한 인상도 왔다. 그건 그렇고, 내 잔 40 달러 비용.




No comments:

Post a Comment