Thursday, December 20, 2012

My 2012 Flight From The United States To South Korea 한국에는 미국에서 2012 비행기

Recently, I returned from my second trip to South Korea. It is a long flight from Houston to Seoul. It took a little over 4 hours to fly from Houston to San Francisco. Then, I had a small layover of 1 hour. Next, it was a 12 hour flight to Inchon Airport in Seoul. It is not a fun way to spend a day. Even if I had the time and money, there is no way that I could make this trip more than once a year.

I flew on United Airlines again this year. There really aren't a lot of choices for this flight. I don't really have any complaints or any compliments. I do disagree with the baggage policy but I think most of the airlines have the same policy. I also disagree with the food quality and pretty much everything with the food service.

I did make one change to my flight this year. I bought the Economy Plus seats for the flight segments between Seoul and San Francisco. This added $129 each way, or $258 total. This was absolutely the best purchase that I made during my three week trip. The seats have 5 to 6 inches of extra legroom, which I need since I am 6 foot tall. It also really helps that the seat next to me was empty both ways. I was so comfortable that I actually slept most of the 12 hour flights. I did notice that the Economy Plus section was about half full, but the rest of the plane was fully booked. So, I think most people traveling alone in Economy Plus had an empty seat beside them. However, this is probably not true for every flight.

My airfare cost $1235 this year. Last year I paid around $1100. Most likely the airfare will continue to increase in the future. I did bring a lot less luggage this year. Last year, my second checked bag was free. This year it was $70. I had no problem washing some clothes in the sink and hanging them up to dry. Most of us pack way too many clothes when we go on vacation.

Unfortunately, getting to South Korea is an expensive, frustrating, and time consuming experience. But as I look back at it, I am pleased that I made the trip again.

최근, 대한민국 제 2의 여행에서 돌아온. 그것은 서울에서 긴 비행입니다. 그것은 샌 프란 시스 코에서 비행기로 4 시간 남짓 했다. 다음, 나는 1 시간의 작은 경유를 했다. 다음으로 서울에서 인천 공항에 12 시간 비행 했다. 그것은 즐거운 하루를 보내는 방법. 내가 시간과 비용, 경우에 내가이 여행은 일년에 한 번 이상 만들 수 있는 방법이 있다.

나는 유나이티드 항공에 올해 다시 날아갔다. 정말이 비행기에 대 한 선택의 여지가 없다. 정말 어떤 불평 이나 어떤 칭찬 없습니다. 수하물 정책에 동의 합니까 하지만 항공사 대부분의 동일한 정책을 생각 합니다. 나는 또한 식품 품질 및 음식 서비스와 거의 모든 동의.

전 올해 비행기를 변경을 확인 않았다. 서울과 샌프란시스코 사이 항공편 세그먼트에 대 한 이코노미 플러스 좌석을 구입. 이 각 방법, 또는 258 달러 총 129 달러 추가. 이것은 절대적으로 내 3 주 여행을 하는 동안 만들어진 최고의 구입. 자리는 필요 엑스트라 레그의 5-6 인치 난 6 피트 높이. 그것은 정말 내 옆 자리는 비어 두 가지 있습니다. 나는 그래서 내가 실제로 12 시간 항공편의 대부분을 잠을 편안 하 게. 경제 플러스 섹션에 대해서는 통보 않았다 절반 전체 있지만 비행기의 나머지 완전히 예약 했다. 그래서, 저는 이코노미 플러스에서 혼자 여행 하는 대부분의 사람들이 그들의 옆에 빈 자리를 생각 합니다. 그러나, 이것은 아마 모든 항공편에 대 한 사실입니다.

내 항공료 비용 $1235 년이. 지난해 약 1100 $ 지불. 대부분 요금제는 미래에 증가 하는 것입니다. 난이 올해 훨씬 덜 수하물을가지고 않았다. 지난 1 년, 제 2 부 대는 무료 체크. 올해 70 달러 했다입니다. 건조 싱크대에 빨 래 좀 하 고 그들을 끊 아무 문제가 없었다. 우리들 대부분은 우리가 휴가에 서 너무 많은 옷을 팩.

불행 하 게도, 한국에 지 고, 실망, 비용과 시간이 소요 경험입니다. 하지만 내가 다시 봐, 내가 내가 다시 여행을 만든 기쁘게 생각 합니다.

No comments:

Post a Comment