Monday, December 31, 2012

American Folk Dance Teams At The Anseong Folk Festival 미국의 민속 무용 팀 안성 민속 축제

For the second year, I attended the Anseong Folk Dance Festival in South Korea. There were dance teams from several dozen countries. It was a joy to watch the dancers and learn a little about the culture of the different countries. My favorite dancers were from Korea and Japan.

Last year, I only spent a few hours at the festival. I wondered what kind of dancing would be considered folk dancing in the United States. This year, I found out the answer. The United States had 2 dance teams. One of the groups consisted of Native Americans. The other group consisted of cloggers. I did not actually see them dance, but I did see them in a small parade that was held at the end of the day.

2 년 내가 한국에서 안성 민속 무용 축제에 참석. 여러 수십 개국에서 댄스 팀이 있었다. 그것은 댄서를 시청 하 고 다른 나라의 문화에 대해 조금 배울 수 있는 기쁨을 했다. 내 좋아하는 댄서는 한국과 일본에서 있었다.

작년에, 나만 축제 몇 시간을 보냈다. 춤의 종류 미국에서 민속 춤으로 간주 될 것이 궁금 합니다. 올해, 난 대답 발견. 미국 2 댄스 팀 했다. 그룹 중 하나는 원주민의 구성 되어 있습니다. 다른 그룹 cloggers 이루어져 있었다. 난 실제로 댄스, 그들을 보지 못 했어요 하지만 하루의 끝에 개최 되었다 작은 퍼레이드에 그들을 참조 했다.




No comments:

Post a Comment