A few years ago I made a trade with a fellow potter. I had him send me some bowls to fire in a wood kiln. This was partially done to get a closeup look at his bowls. I think that they are exceptional. Since then, I've tried many times to create something similar. However, I just don't have the skills at this time. I need to keep working on my throwing. One day I'll be able to make some bowls like he does.
몇 년 전에는 동료 포터와 무역을했다. 나는 그를 나무 가마에 불이 좀 그릇을 보내했다. 이것은 부분적으로 자신의 그릇에 근접 촬영의 모양을 위해 수행되었다. 난 그들이 특별한 것을 생각합니다. 그 이후로, 비슷한를 만드는 여러 번 시도했습니다. 하지만, 난이 시간에 기술을 가지고 있지 않습니다. 내 던지는 작업을 계속해야합니다. 언젠가는 그가 같은 그릇을 만들 수 있습니다.
My friend, Cory Lum, mailed me a couple boxes of bisqued bowls. There was a pretty good survival rate. However, some really good bowls were lost. A couple more were cracked and I thought it would be a bad idea to fire them. I did not want the bowls to break in the firing and ruin another pot that was placed close by.
내 친구, 코리 룸은 화재 나에게 그릇 몇 상자를 우편으로 송부. 꽤 좋은 생존율가 발생했습니다. 그러나, 일부 정말 좋은 그릇이 손실되었습니다. 더 많은 부부가 금이와 나는 그것이 그들을 해고하는 나쁜 생각이 아닐까 생각했다. 그 그릇은 해고의 휴식과 가까이 위치했다 다른 냄비를 망치고 싶지는 않았어.
Here are some of his larger bowls. I guess that you could call them tea bowls or chawan. I always have a hard time calling a bowl a tea bowl. I've never used a bowl to drink from. I have no idea what makes a good tea bowl. Whatever you call them, they are magnificent. The bowls were made out of a variety of clays and fired in several different kilns. You can get a pretty idea of what you can expect in a wood firing.
여기 그의 큰 그릇의 일부입니다. 난 당신이 차 그릇이나 chawan 전화 수 있다고 추측. 항상 힘든 시간이 그릇에게 차 그릇에 전화했습니다. 나는에서 마시는 그릇을 사용 적이. 난 좋은 차 그릇을 만드는 것 몰라요. 당신이 전화간에, 그들은 훌륭한 있습니다. 그릇은 클레의 다양한 밖으로 만든 여러 가마에서 발사되었다. 당신은 나무 발사에서 기대할 수 무엇 꽤 아이디어를 얻을 수 있습니다.
Here is a nice group of small cups. I would guess that you would call them saki cups. I really like the carved feet that he added to the cups. Again this is a pretty good idea of what you can expect.
So what is the moral to this story? Make friends with your local wood firer! We are really cool people. Just be aware that we will be asking you to cut and haul wood for hours on end. I think if you look at Cory's cups and bowls, you would know that it is totally worth it.
Just to let you know, Cory didn't cut or haul any wood. We made a mutually beneficial trade that we were both happy with.
Now go out there and find a wood fire potter and buy him lunch.
여기 작은 컵의 좋은 그룹입니다. 난 당신이 그들 사키 컵 전화 것이라고 생각합니다. 나는 그가 컵에 추가한 새겨진 피트를 정말 좋아. 다시 이것은 당신이 예상 수의 아주 좋은 생각입니다.
그래서이 이야기에 도덕은 무엇입니까? 해당 지역의 나무 화재 포터 친구를 만들 어라! 우리는 정말 멋진 사람입니다. 우리가 끝에 몇 시간 동안 나무를 잘라와 성공을 요청하는 것이라고 알고 있습니다. 당신이 코리의 컵, 그릇 보면, 당신이 완전히 그것을 가치가있다는 걸 알게 될 생각합니다.
그냥 알아 둬요, 코리는 절단이나 나무를 끌어 안. 우리는 모두 행복 것을 상호 이익 무역을했다.
이제 나가서 나무 화재 포터를 찾아 그에게 점심을 구입할 수 있습니다.
Wednesday, September 7, 2011
Tuesday, September 6, 2011
Breathing Kiln Smoke 킬 연기 호흡
Breathing kiln smoke can cause unusual behavior. I am sure that there are some contributing factors like the lack of sleep, a diet consisting of snack foods, and extremely hard work. The following photos are a tiny, tiny, tiny portion of all of the times that I have seen this effect of wood smoke.
킬 연기를 호흡하는 것은 비정상적인 동작을 일으킬 수 있습니다. 잠이 부족, 군것질 거리로 구성된 식단과 매우 열심히 같은 요인이있다는 것을 확신합니다. 다음 사진은 제가 나무 연기의 효과를 본 것으로 시대의 모든 작은, 작은, 작은 부분입니다.
These pictures are of my friend Stevie. I am not sure if she has seen my blog yet. If she sees these pictures, I am sure that she will let me know about it. Maybe this photo should be on the front of a major pottery magazine or a really large book on ceramics.
이 사진은 내 친구 스티비의 수 있습니다. 그녀는 아직 내 블로그를 볼 수있다면 모르겠지만. 그녀는이 사진을 보면, 나는 그녀가 나를 그것에 대해 알려주 것으로 확신합니다. 아마이 사진은 주요 도자기 잡지의 전면이나 도자기에 정말 큰 책을에 있어야한다.
This is a photo of my friend Heidi. I will let the picture speak for itself.
이쪽은 제 친구 하이디의 사진입니다. 그 사진 자체에 대한 이야기 드릴 것입니다.
This is a picture of my friend Candice. This was taken at the very end of the workshop at the post firing party at Jason Hess's house. I think she should start a modeling portfolio and put this on the front cover. The modeling offers would be rolling in shortly there after.
이쪽은 제 친구 캔디스의 사진입니다. 이것은 제이슨 헤스의 집에서 게시물 발사 파티 작업장의 맨 마지막에 찍은 거죠. 그녀는 모델 포트폴리오를 시작하고 전면 커버에 이것을 넣어해야한다고 생각. 모델링 제공 이후에 곧 거기에 굴러 것입니다.
There is another effect that I have noticed. It causes women to arm wrestle. I don't know why. I have never seen this happen to the guys around the kiln. Perhaps the government can give me a money grant to fire kilns all over the world and write a paper regarding this issue. It will be purely for research purposes. I promise.
제가 나타났습니다 또 다른 효과가있다. 그것은 팔을 여성 레슬링됩니다. 이유는 모르겠어요. 나는 이것이 가마 주변 사람들에게 일어날 본 적이있다. 아마도 정부는 세계 각지 가마를 해고 내게 돈을 부여를 제공하고이 문제에 관한 논문을 쓸 수 있습니다. 그것은 연구 목적으로 순수합니다. 약속 해요.
It would not be proper for me to put up embarassing photos of others without a couple of myself. I fortunately do not have access to all of my funny moments since I am usually the one with the camera. I am so disappointed. Well, not really!
내 자신의 몇하지 않고 다른 사람의 체면이 사진을 올려하는 것은 적합하지 않을 것. 나는 다행히도 내가 카메라로 보통 사람 이니까 내 재미있는 순간 모두에 액세스할 수 없습니다. 정말 실망입니다. 글쎄, 정말!
킬 연기를 호흡하는 것은 비정상적인 동작을 일으킬 수 있습니다. 잠이 부족, 군것질 거리로 구성된 식단과 매우 열심히 같은 요인이있다는 것을 확신합니다. 다음 사진은 제가 나무 연기의 효과를 본 것으로 시대의 모든 작은, 작은, 작은 부분입니다.
These pictures are of my friend Stevie. I am not sure if she has seen my blog yet. If she sees these pictures, I am sure that she will let me know about it. Maybe this photo should be on the front of a major pottery magazine or a really large book on ceramics.
이 사진은 내 친구 스티비의 수 있습니다. 그녀는 아직 내 블로그를 볼 수있다면 모르겠지만. 그녀는이 사진을 보면, 나는 그녀가 나를 그것에 대해 알려주 것으로 확신합니다. 아마이 사진은 주요 도자기 잡지의 전면이나 도자기에 정말 큰 책을에 있어야한다.
This is a photo of my friend Heidi. I will let the picture speak for itself.
이쪽은 제 친구 하이디의 사진입니다. 그 사진 자체에 대한 이야기 드릴 것입니다.
This is a picture of my friend Candice. This was taken at the very end of the workshop at the post firing party at Jason Hess's house. I think she should start a modeling portfolio and put this on the front cover. The modeling offers would be rolling in shortly there after.
이쪽은 제 친구 캔디스의 사진입니다. 이것은 제이슨 헤스의 집에서 게시물 발사 파티 작업장의 맨 마지막에 찍은 거죠. 그녀는 모델 포트폴리오를 시작하고 전면 커버에 이것을 넣어해야한다고 생각. 모델링 제공 이후에 곧 거기에 굴러 것입니다.
There is another effect that I have noticed. It causes women to arm wrestle. I don't know why. I have never seen this happen to the guys around the kiln. Perhaps the government can give me a money grant to fire kilns all over the world and write a paper regarding this issue. It will be purely for research purposes. I promise.
제가 나타났습니다 또 다른 효과가있다. 그것은 팔을 여성 레슬링됩니다. 이유는 모르겠어요. 나는 이것이 가마 주변 사람들에게 일어날 본 적이있다. 아마도 정부는 세계 각지 가마를 해고 내게 돈을 부여를 제공하고이 문제에 관한 논문을 쓸 수 있습니다. 그것은 연구 목적으로 순수합니다. 약속 해요.
It would not be proper for me to put up embarassing photos of others without a couple of myself. I fortunately do not have access to all of my funny moments since I am usually the one with the camera. I am so disappointed. Well, not really!
내 자신의 몇하지 않고 다른 사람의 체면이 사진을 올려하는 것은 적합하지 않을 것. 나는 다행히도 내가 카메라로 보통 사람 이니까 내 재미있는 순간 모두에 액세스할 수 없습니다. 정말 실망입니다. 글쎄, 정말!
Monday, September 5, 2011
Kiss Pots 포츠 키스
I had my best kiln firing back in 2009. As usual, it was at Northern Arizona University. The firing was reduction cooled in the double wide train kiln. Personally, I have never seen wood fired pots that looked like this. I guess it could be a once in a lifetime firing. Hopefully, it is not.
내 최고의 가마는 2009 년 다시 해고했다. 평소처럼, 그것은 노던 애리조나 대학되었습니다. 해고는 이중 넓은 열차 가마의 냉각 감소했다. 개인적으로, 난이 닮은 나무 해고 냄비를 본 적이있다. 나는 그것이 한 평생의 발사에 수도 있겠죠. 바라 건데, 그것은하지 않습니다.
The reason that I named these kiss pots, is that the two pots were gently joined together sometime during the firing. You can see that the scars match. One scar is in, one is out. Part of the problem is that I make the bases of my pots too narrow. However, I want to emphasize the curve of the pot. I don't know how to do this with a wide base. It sometimes causes the pots to tip over if not wadded very carefully.
나도이 키스 냄비라는 것을 이유는 두 냄비가 부드럽게 해고 기간 동안 언제 모여 있다고합니다. 당신은 상처가 일치하는 것을 볼 수 있습니다. 하나 흉터가있다, 하나는 밖으로있다. 문제의 부분은 제가 너무 좁은 내 냄비의 기지를 만드는 것입니다. 하지만 난 항아리의 곡선을 강조하고 싶습니다. 나는 광범위한 기지로이 작업을 수행하는 방법을 모르겠어요. 그것은 때로는 매우 신중하게 배치하지 않을 경우 냄비가 넘는 팁하게됩니다.
The first pot has a nice long drip that ends in a perfect spot. There is a hint of blue underneath the top layer. This is due to reduction cooling and an addition of potassium carbonate that was sprayed on the wood. There is a reddish orange flashing that is really bright. There is also evidence of the flame path due to the patterns that are formed by the various thickness of the ash layer. There is an amzing amount of colors in the pot. Also, there are matte, shiny, and textured surfaces on the pot. I got lucky that I had a bunch of pots in this kiln. There will be many posts about these pots in the future.
첫 번째 항아리는 완벽한 장소로 끝나는 좋은 긴 드립 있습니다. 상단 레이어 아래에 파란색의 힌트가있다. 이 감소 냉각 및 나무에 뿌려졌다고 탄산 칼륨의뿐만 아니라 때문입니다. 정말 밝은 붉은 오렌지색 깜박있다. 화산재 층의 다양한 두께로 형성하는 패턴에 의한 화염 경로의 증거도 있습니다. 냄비에 색상의 놀라운 금액이 있습니다. 또한, 냄비에 무광택 반짝, 그리고 질감 표면있다. 난이 가마에서 냄비 잔뜩 있다고 운이 좋았어요. 앞으로 이런 냄비에 대해 많은 게시물있을 것입니다.
I think that the surface of the second pot is a little better than the first. However, I don't like the porportions of the pot that much. It is a little wide for its height. Also, the scar is less attractive.These are things that can be overlooked with the coloration of the pots. I think that the pots have to be displayed together. The scars unite them. They tell a story of the process. I just think that alone, the scars detract too much and they are not very attractive.
나는 두 번째 냄비의 표면은 처음보다 조금 더 나은라고 생각합니다. 그러나, 그 많은 냄비의 모습을 좋아하지 않아. 그것은 높이 조금 넓습니다. 또한, 상처는 덜 매력적입니다. 이들은 냄비의 착색과 간과할 수있는 것들입니다. 그 냄비가 함께 표시되는 것으로 생각합니다. 흉터는 그들을 단결. 그들은 프로세스의 이야기. 오늘은 그냥 혼자 즉, 흉터가 너무 많이 떨어지다 생각 그리고 그들은 매우 매력 없습니다.
내 최고의 가마는 2009 년 다시 해고했다. 평소처럼, 그것은 노던 애리조나 대학되었습니다. 해고는 이중 넓은 열차 가마의 냉각 감소했다. 개인적으로, 난이 닮은 나무 해고 냄비를 본 적이있다. 나는 그것이 한 평생의 발사에 수도 있겠죠. 바라 건데, 그것은하지 않습니다.
The reason that I named these kiss pots, is that the two pots were gently joined together sometime during the firing. You can see that the scars match. One scar is in, one is out. Part of the problem is that I make the bases of my pots too narrow. However, I want to emphasize the curve of the pot. I don't know how to do this with a wide base. It sometimes causes the pots to tip over if not wadded very carefully.
나도이 키스 냄비라는 것을 이유는 두 냄비가 부드럽게 해고 기간 동안 언제 모여 있다고합니다. 당신은 상처가 일치하는 것을 볼 수 있습니다. 하나 흉터가있다, 하나는 밖으로있다. 문제의 부분은 제가 너무 좁은 내 냄비의 기지를 만드는 것입니다. 하지만 난 항아리의 곡선을 강조하고 싶습니다. 나는 광범위한 기지로이 작업을 수행하는 방법을 모르겠어요. 그것은 때로는 매우 신중하게 배치하지 않을 경우 냄비가 넘는 팁하게됩니다.
The first pot has a nice long drip that ends in a perfect spot. There is a hint of blue underneath the top layer. This is due to reduction cooling and an addition of potassium carbonate that was sprayed on the wood. There is a reddish orange flashing that is really bright. There is also evidence of the flame path due to the patterns that are formed by the various thickness of the ash layer. There is an amzing amount of colors in the pot. Also, there are matte, shiny, and textured surfaces on the pot. I got lucky that I had a bunch of pots in this kiln. There will be many posts about these pots in the future.
첫 번째 항아리는 완벽한 장소로 끝나는 좋은 긴 드립 있습니다. 상단 레이어 아래에 파란색의 힌트가있다. 이 감소 냉각 및 나무에 뿌려졌다고 탄산 칼륨의뿐만 아니라 때문입니다. 정말 밝은 붉은 오렌지색 깜박있다. 화산재 층의 다양한 두께로 형성하는 패턴에 의한 화염 경로의 증거도 있습니다. 냄비에 색상의 놀라운 금액이 있습니다. 또한, 냄비에 무광택 반짝, 그리고 질감 표면있다. 난이 가마에서 냄비 잔뜩 있다고 운이 좋았어요. 앞으로 이런 냄비에 대해 많은 게시물있을 것입니다.
I think that the surface of the second pot is a little better than the first. However, I don't like the porportions of the pot that much. It is a little wide for its height. Also, the scar is less attractive.These are things that can be overlooked with the coloration of the pots. I think that the pots have to be displayed together. The scars unite them. They tell a story of the process. I just think that alone, the scars detract too much and they are not very attractive.
나는 두 번째 냄비의 표면은 처음보다 조금 더 나은라고 생각합니다. 그러나, 그 많은 냄비의 모습을 좋아하지 않아. 그것은 높이 조금 넓습니다. 또한, 상처는 덜 매력적입니다. 이들은 냄비의 착색과 간과할 수있는 것들입니다. 그 냄비가 함께 표시되는 것으로 생각합니다. 흉터는 그들을 단결. 그들은 프로세스의 이야기. 오늘은 그냥 혼자 즉, 흉터가 너무 많이 떨어지다 생각 그리고 그들은 매우 매력 없습니다.
Sunday, September 4, 2011
Shiny Black Bottle 샤이니 블랙 병
This pot was tumble stacked in the middle of the double wide train kiln at Northern Arizona University. The stack was directly under the side stoke hole. Wood was thrown on top of the pots for probably 24 to 36 hours. The pots in that area will build up a heavy layer of ash. The surface will have crusty areas, big drips of runny ash, and will have carbon trapping. The surfaces are very complex. This bottle was on the very bottom of the stack.
이 냄비는 노던 애리조나 대학에서 더블 와이드 기차 가마의 중간에 쌓아 텀블되었습니다. 스택은 측면 스토크 구멍 바로 아래에되었습니다. 나무는 쪽에서 거절 했어
아마도 24-36시간위한 냄비 위에. 그 지역의 냄비는 화산재의 무거운 계층을 구축합니다. 표면 피각질의 지역 콧물 화산재의 큰 드립을 것이고, 탄소 트래핑을해야합니다. 표면은 매우 복잡합니다. 이 우유는 스택의 맨 아래에 있던.
This is a picture of the top of the stack that the bottle was in. I think that I had 4 or 5 bottles in this area. I have 3 are the best pots that I have ever produced. I'll blog a post about them at a later date. I love the surface on the pots at the top of the stack.
이것이 내가이 지역에 4 ~ 5 병이 있다고 생각 인치 병이 있던 스택의 사진입니다. 나는 3 내가 만들어 가지고 최고의 냄비 아르있다. 나는 나중에 그들에 대한 게시물을 블로그됩니다. 나는 스택의 상단에있는 냄비에 표면을 사랑 해요.
Here are a few other pots from the area of the stack of pots. You can see that we used huge wads in this area. It definitely helped keep the pots from sticking to each other. If little wads had been used, most of the pots would have been damaged when they were seperated from each other.
여기 냄비의 스택의 영역에서 몇 가지 다른 냄비입니다. 당신은 우리가이 분야의 큰 뭉치를 사용하는 것을 알 수 있습니다. 분명히 서로 고집에서 냄비를 유지 도왔습니다. 작은 뭉치를 사용하고 있었다면 그들은 서로 분리되었을 때, 냄비의 대부분이 손상되었을 것입니다.
This is the bottom of the pot. You can see where the big wads were located. The pot has a lot of carbon trapping as evidenced by the black color. However, it is unusual for the carbon trapping to be really shiny, like it is here. The red on the pot is much brighter than it is in the photo.
이것은 냄비의 바닥입니다. 뭉치가있는 어디에 당신이 볼 수 있습니다. 냄비는 검정색으로 입증 탄소 트래핑을 많이하고 있습니다. 그러나, 그것이 여기처럼 정말 반짝하는 트래핑 탄소에 대한 이례적인합니다. 냄비에 붉은는 사진에서보다 훨씬 밝게합니다.
The lighter black area is full of crystal growth which has caused the surface to be dull. There is a lot of unmelted ash in this area of the bottle. Some long ash drips are evident. I really like pots that look like this.
밝은 검은색 영역은 표면이 따분해하는가 발생했습니다 크리스탈 성장이 가득합니다. 병이 분야에서 녹아하지 재가 많이있다. 오랜 애쉬 드립이 분명 있습니다. 나도 이렇게 생긴 냄비 정말 좋아.
I love pots that have crusty surfaces like this. The look can only be produced by being buried under wood, late in the firing. Mostly, this happens under a side stoke hole. However, this surface can be found near the firebox. The rough surface is hard and sharp. It is basically wood ash that didn't melt all the way. Some potters would grind this off or refire the piece. I would never do that. This is the way that I prefer my pots to look.
이런 피각질의 표면을 냄비 사랑해. 모양은 늦게 해고에 나무 밑에 묻힌 됨으로써 생산 수 있습니다. 대부분,이 측면 스토크 구멍 아래에서 발생합니다. 그러나이 표면은 파이어 근처에서 찾을 수 있습니다. 거친 표면은 하드와 날카로운 수 있습니다. 그것은 기본적으로 모든 방법을 녹은 게 아니 나무 애쉬입니다. 일부 도공이에서 갈아하거나 다시 조각을 불 것이다. 난 그렇게하지 않을 것입니다. 이건 내가 보는 내 냄비를 더 선호되는 방법입니다.
This is a good view of the crystalline growth on this pot. It has an orange peel like surface. The surface could also be due to a layer of ash that was almost melted, but not quite. Sometimes,woodfired pot will have multiple layers of ash glazes. This can occur due to a variety of circumstances. The pots that exhibit those multiple layers are special.
이것이 냄비에 결정 성장의 좋은보기입니다. 그것은 표면과 같은 오렌지 껍질 있습니다. 표면은 거의 녹아되었다 화산재 층으로 인해 발생했을 수 있지만 꽤 수 있습니다. 때로는 나무가 마리화나가 화산재 유약 여러 레이어를해야합니다 발사. 이것은 상황의 다양한 인해 발생할 수 있습니다. 이러한 여러 레이어를 전시 냄비는 특별합니다.
이 냄비는 노던 애리조나 대학에서 더블 와이드 기차 가마의 중간에 쌓아 텀블되었습니다. 스택은 측면 스토크 구멍 바로 아래에되었습니다. 나무는 쪽에서 거절 했어
아마도 24-36시간위한 냄비 위에. 그 지역의 냄비는 화산재의 무거운 계층을 구축합니다. 표면 피각질의 지역 콧물 화산재의 큰 드립을 것이고, 탄소 트래핑을해야합니다. 표면은 매우 복잡합니다. 이 우유는 스택의 맨 아래에 있던.
This is a picture of the top of the stack that the bottle was in. I think that I had 4 or 5 bottles in this area. I have 3 are the best pots that I have ever produced. I'll blog a post about them at a later date. I love the surface on the pots at the top of the stack.
이것이 내가이 지역에 4 ~ 5 병이 있다고 생각 인치 병이 있던 스택의 사진입니다. 나는 3 내가 만들어 가지고 최고의 냄비 아르있다. 나는 나중에 그들에 대한 게시물을 블로그됩니다. 나는 스택의 상단에있는 냄비에 표면을 사랑 해요.
Here are a few other pots from the area of the stack of pots. You can see that we used huge wads in this area. It definitely helped keep the pots from sticking to each other. If little wads had been used, most of the pots would have been damaged when they were seperated from each other.
여기 냄비의 스택의 영역에서 몇 가지 다른 냄비입니다. 당신은 우리가이 분야의 큰 뭉치를 사용하는 것을 알 수 있습니다. 분명히 서로 고집에서 냄비를 유지 도왔습니다. 작은 뭉치를 사용하고 있었다면 그들은 서로 분리되었을 때, 냄비의 대부분이 손상되었을 것입니다.
This is the bottom of the pot. You can see where the big wads were located. The pot has a lot of carbon trapping as evidenced by the black color. However, it is unusual for the carbon trapping to be really shiny, like it is here. The red on the pot is much brighter than it is in the photo.
이것은 냄비의 바닥입니다. 뭉치가있는 어디에 당신이 볼 수 있습니다. 냄비는 검정색으로 입증 탄소 트래핑을 많이하고 있습니다. 그러나, 그것이 여기처럼 정말 반짝하는 트래핑 탄소에 대한 이례적인합니다. 냄비에 붉은는 사진에서보다 훨씬 밝게합니다.
The lighter black area is full of crystal growth which has caused the surface to be dull. There is a lot of unmelted ash in this area of the bottle. Some long ash drips are evident. I really like pots that look like this.
밝은 검은색 영역은 표면이 따분해하는가 발생했습니다 크리스탈 성장이 가득합니다. 병이 분야에서 녹아하지 재가 많이있다. 오랜 애쉬 드립이 분명 있습니다. 나도 이렇게 생긴 냄비 정말 좋아.
I love pots that have crusty surfaces like this. The look can only be produced by being buried under wood, late in the firing. Mostly, this happens under a side stoke hole. However, this surface can be found near the firebox. The rough surface is hard and sharp. It is basically wood ash that didn't melt all the way. Some potters would grind this off or refire the piece. I would never do that. This is the way that I prefer my pots to look.
이런 피각질의 표면을 냄비 사랑해. 모양은 늦게 해고에 나무 밑에 묻힌 됨으로써 생산 수 있습니다. 대부분,이 측면 스토크 구멍 아래에서 발생합니다. 그러나이 표면은 파이어 근처에서 찾을 수 있습니다. 거친 표면은 하드와 날카로운 수 있습니다. 그것은 기본적으로 모든 방법을 녹은 게 아니 나무 애쉬입니다. 일부 도공이에서 갈아하거나 다시 조각을 불 것이다. 난 그렇게하지 않을 것입니다. 이건 내가 보는 내 냄비를 더 선호되는 방법입니다.
This is a good view of the crystalline growth on this pot. It has an orange peel like surface. The surface could also be due to a layer of ash that was almost melted, but not quite. Sometimes,woodfired pot will have multiple layers of ash glazes. This can occur due to a variety of circumstances. The pots that exhibit those multiple layers are special.
이것이 냄비에 결정 성장의 좋은보기입니다. 그것은 표면과 같은 오렌지 껍질 있습니다. 표면은 거의 녹아되었다 화산재 층으로 인해 발생했을 수 있지만 꽤 수 있습니다. 때로는 나무가 마리화나가 화산재 유약 여러 레이어를해야합니다 발사. 이것은 상황의 다양한 인해 발생할 수 있습니다. 이러한 여러 레이어를 전시 냄비는 특별합니다.
Saturday, September 3, 2011
My Work Flow 내 작업 흐름
This is a short explanation of how I throw. This pretty much describes how I throw everything, bottles, bowls, or whatever I'm throwing. I think this is probably unusual since I have never seen anyone else throw like this. I guess it is just what fits in the pace of my life. I throw at home, in my garage. I would be unable to do this in a regular studio. This is also why I have hardly ever thrown in front of anyone.
이것은 제가 던져 방법에 대한 간단한 설명입니다. 이것은 거의 내가 모든 병, 그릇이든 뭐든간에 내가 던지고있어 던져 방법에 대해 설명합니다. 나는 다른 사람이 이런식으로 던져 본 적이 있기 때문에 이것은 아마도 이상한 생각합니다. 나는 내 인생의 속도에 맞는 건 다 것 같다. 내 차고에, 집에서 던지. 나는 정규 스튜디오에서이 작업을 수행하지 못할 것입니다. 제가 거의 누구 앞에 던져 없습니다 이유도 있습니다.
This is a typical throwing production for me. First, I wedge all of my clay a day or two before I throw. I like my wrists to be fully rested on throwing days. Due to my work schedule, I would wedge clay on Wednesday and Thursday after I get home for work. I typically throw 12 bottles on the weekend. The bottles use 10 pounds of clay. Therefore, I wedge around 125 pounds of clay, divided between the two days.
이것은 나를 위해 전형적인 던져 생산됩니다. 제가 던져 전에 먼저, 제 점토 하루나 이틀의 모든 쐐기. 제가 손목이 완전히 던지는 일 휴식을 할 것을 좋아합니다. 제가 일을 집에 후에 작업 일정으로 인해, 나는 목요일에 점토를 쐐기 것입니다. 나는 일반적으로 주말 12 병을 던져. 병 점토 10 파운드를 사용합니다. 따라서,이 두 일 사이 분할, 점토 125파운드 주변 쐐기.
I start throwing about 8 on Saturday morning. I throw 6 bottles on Saturday and 6 bottles on Sunday. First, I would center the clay for all 6 bottles. Then, I would rest for 30 or 45 minutes. Then, I would come back and open the centered clay about 3 1/2 inches. I would leave about 1/4 inch of clay at the bottom. Then, I would rest for another 30 to 45 minutes.
나는 토요일 아침에 약 8 던져 시작합니다. 나는 토요일에 6 병, 일요일 6 병을 던져. 첫째, 모든 6 병 센터 찰흙을 것입니다. 그럼, 30 또는 45 분간 휴식합니다. 그렇다면, 내가 다시 와서 3 1 / 이인치에 대한 중심 점토를 열 것입니다. 난 바닥에서 흙을 1 / 4 인치 약 떠나 것입니다. 그럼, 다른 30~45분 휴식 것입니다.
After resting, I would pull all of the bottles up to 9 or 10 inches tall. Then, I would rest for 30 minutes to an hour. I might wrap the top of the cyllinder with plastic. It would depend upon the humidity.
휴식 후, 9 또는 10 센치로 병을 모두 올려 것입니다. 그럼, 한 시간에 30 분 휴식 것입니다. 나는 플라스틱과 점토의 상단을 바꿈 수 있습니다. 그것은 습도에 의존합니다.
I would pull the cyllinders a couple more times with about a 30 minute break between throwing. The clay is now getting thinner and the breaks need to be shorter. On either the third or forth pull, I would form the necks. It depends upon the humidity and how wet the clay was at the start. I now have to wrap the top of the cyllinders after every pull.
내가 약혼식을 겸한 사이 약 30 분 휴식으로 찰흙에게 몇 번 더 당겨 것입니다. 점토 지금은 희박 해지고 있으며, 휴식은 짧게해야합니다. 세 번째 또는 앞으로 당겨 중 하나에서, 그 목전에서 양식을 것입니다. 그것은 습도에 따라 방법과 서부 유럽 표준시 흙이 시작되었습니다 따라 달라집니다. 지금은 모든 끌어 후 점토의 상단을 포장해야합니다.
After completing the bottles I would wrap them up and trim them later. You can see from the photo that I am not a very good thrower. There is a lot of clay at the bottom of the bottles. I've adapted to my poor throwing by becoming a better trimmer. I would love to work with someone who could teach me to make better pots. I am hopeful that I can learn some great techniques when I am South Korea in 3 weeks. I would be finished throwing at around 9 or 10 at night. So, it takes me 12 to 14 hours to throw the bottles. However, the actual throwing time is really pretty short.
병를 완료한 후에는 내가 그들을 마무리하고 나중에 그들을 장식합니다. 당신은 내가 잘 던지는 아니 그 사진을 볼 수 있습니다. 병의 바닥에 흙이 많이있다. 더 좋은 트리머가되어 불쌍한 내 던지고에 적응했습니다. 더 나은 냄비를 만들기 위해 가르쳐 수있는 누군가와 일하고 싶어요. 나는 3 주 동안 한국이다 때 좋은 기술을 배울 수있는 희망입니다. 나는 밤에 주위 9 10 던져 완료됩니다. 그래서, 그것은 병을 던져 나를 12~14시간 걸립니다. 그러나, 실제 던지는 시간이 정말 아주 짧습니다.
Here are the first 6 bottles after they have been trimmed. Since this photo I have changed my trimming method. I now bag the bottles until after I throw the other 6 bottles on Sunday. I find it easier to trim all 12 bottles at the same time. I seem to do better when I concentrate on one task at a time.
여기 그들이 손질 후에 첫번째 6 병입니다. 이 사진 이후로 내 트리밍 방법을 변경했습니다. 제가 일요일에 나머지 6 병을 던져 때까지 지금 병을 가방. 나는 그것이 더 쉽게 동시에 12 병을 잘라 찾을 수 있습니다. 난 한 번에 하나의 작업에 집중할 때 더 할 것 같습니다.
The next morning, Sunday, I would start throwing the next 6 bottles and I would finish them at 9 or 10 that night. After finishing, I would cover those bottles with plastic. Now, I hopefully have 12 bottles thrown and ready for trimming. I do lose a bottle on occasion, but very rarely.
Here is my method for trimming. I am able to trim the pieces very thin with this method. The next day after completing the 12 bottles I start trimming before I go to work on Monday morning. Sometimes, I am in the garage at 5. The first trim, I basically remove the excess bottom clay. I will trim again as soon as I get home from work and again just before I go to bed. I cover the bottles with plastic after each trimming. I would repeat this again on Tuesday. I would trim at 5 in the morning, 5 in the afternoon, and about 9 at night. The bottles are finished around 10 on Tuesay night.
On Wednesday after work I would start wedging clay for the next weekend. I would wedge on Thursday and throw again on Saturday and Sunday. I can throw for three weeks in a row before I absolutely do not have a square inch to put one pot. Even then I have to be very, very creative to find spots for the pots to dry.
다음날 아침, 일요일, 나는 다음 여섯 병을 던지고 시작 것이고 난 9 또는 10 그날에 그들을 마칠 것입니다. 완료 후, 플라스틱과 산소통 커버 것입니다. 지금은, 희망 12 병은 트리밍 준비 던진와있다. 전 이따금 병을 잃게하지 않았지만, 매우 드물게 않습니다.
여기 다듬기 내 방법입니다. 이 방법으로 매우 얇은 조각을 잘라 수 있어요. 제가 월요일 아침에 출근 전에 트리밍 시작 12 병를 완료한 후 다음 날. 나도 가끔은 5 차고에서입니다. 첫 장식, 나는 기본적으로 초과 바닥 흙을 제거합니다. 최대한 빨리 일을 끝내고 돌아오기로하고 다시 이만 자러 가야 직전에 다시 장식합니다. 나는 각 트리밍 후 비닐 병을 커버. 나는 화요일에 다시 반복합니다. 나는 오후에 아침, 5 5 장식, 밤에는 약 9 것입니다. 병은 화요일 밤 10 시쯤에 완료됩니다.
수요일에 회사 후 다음 주말에 쐐기 점토를 시작합니다. 나는 목요일에 쐐기 및 토요일과 일요일에 다시 던질 것입니다. 나는 절대적으로 한 냄비를 넣어 평방 인치가 없어 전에 연속 세 주 동안 던질 수 있습니다. 비록 그때 건조 냄비를위한 장소를 찾는 매우 창조해야합니다.
One other thing. I create massive piles of trimmings. In a few weeks I have many buckets of trimmings. I dry the trimmings out and make more clay with it. I usually add some extra ingrediants to make it react better in the wood kilns.
I think everyone will agree that my throwing method is unusual. Some might even call it weird. However, I am happy with with it. It produces pots that I like.
또 한가지. 나는 트리밍의 거대한 더미를 만듭니다. 몇 주 후면 나는 트리밍 많은 양동이 있습니다. 나는 트리밍을 건조하고 더 많은 점토합니다. 나는 보통 그것은 나무 가마에 더 반응하기 위해 몇 가지 추가 자료를 추가합니다.
나는 모두가 내 던지는 방법이 특이 동의 것이라 생각합니다. 일부는 심지어 그것이 이상한 전화 수 있습니다. 그러나, 나는 그것으로 만족입니다. 내가 좋아하는 냄비를 생산하고 있습니다.
이것은 제가 던져 방법에 대한 간단한 설명입니다. 이것은 거의 내가 모든 병, 그릇이든 뭐든간에 내가 던지고있어 던져 방법에 대해 설명합니다. 나는 다른 사람이 이런식으로 던져 본 적이 있기 때문에 이것은 아마도 이상한 생각합니다. 나는 내 인생의 속도에 맞는 건 다 것 같다. 내 차고에, 집에서 던지. 나는 정규 스튜디오에서이 작업을 수행하지 못할 것입니다. 제가 거의 누구 앞에 던져 없습니다 이유도 있습니다.
This is a typical throwing production for me. First, I wedge all of my clay a day or two before I throw. I like my wrists to be fully rested on throwing days. Due to my work schedule, I would wedge clay on Wednesday and Thursday after I get home for work. I typically throw 12 bottles on the weekend. The bottles use 10 pounds of clay. Therefore, I wedge around 125 pounds of clay, divided between the two days.
이것은 나를 위해 전형적인 던져 생산됩니다. 제가 던져 전에 먼저, 제 점토 하루나 이틀의 모든 쐐기. 제가 손목이 완전히 던지는 일 휴식을 할 것을 좋아합니다. 제가 일을 집에 후에 작업 일정으로 인해, 나는 목요일에 점토를 쐐기 것입니다. 나는 일반적으로 주말 12 병을 던져. 병 점토 10 파운드를 사용합니다. 따라서,이 두 일 사이 분할, 점토 125파운드 주변 쐐기.
I start throwing about 8 on Saturday morning. I throw 6 bottles on Saturday and 6 bottles on Sunday. First, I would center the clay for all 6 bottles. Then, I would rest for 30 or 45 minutes. Then, I would come back and open the centered clay about 3 1/2 inches. I would leave about 1/4 inch of clay at the bottom. Then, I would rest for another 30 to 45 minutes.
나는 토요일 아침에 약 8 던져 시작합니다. 나는 토요일에 6 병, 일요일 6 병을 던져. 첫째, 모든 6 병 센터 찰흙을 것입니다. 그럼, 30 또는 45 분간 휴식합니다. 그렇다면, 내가 다시 와서 3 1 / 이인치에 대한 중심 점토를 열 것입니다. 난 바닥에서 흙을 1 / 4 인치 약 떠나 것입니다. 그럼, 다른 30~45분 휴식 것입니다.
After resting, I would pull all of the bottles up to 9 or 10 inches tall. Then, I would rest for 30 minutes to an hour. I might wrap the top of the cyllinder with plastic. It would depend upon the humidity.
휴식 후, 9 또는 10 센치로 병을 모두 올려 것입니다. 그럼, 한 시간에 30 분 휴식 것입니다. 나는 플라스틱과 점토의 상단을 바꿈 수 있습니다. 그것은 습도에 의존합니다.
I would pull the cyllinders a couple more times with about a 30 minute break between throwing. The clay is now getting thinner and the breaks need to be shorter. On either the third or forth pull, I would form the necks. It depends upon the humidity and how wet the clay was at the start. I now have to wrap the top of the cyllinders after every pull.
내가 약혼식을 겸한 사이 약 30 분 휴식으로 찰흙에게 몇 번 더 당겨 것입니다. 점토 지금은 희박 해지고 있으며, 휴식은 짧게해야합니다. 세 번째 또는 앞으로 당겨 중 하나에서, 그 목전에서 양식을 것입니다. 그것은 습도에 따라 방법과 서부 유럽 표준시 흙이 시작되었습니다 따라 달라집니다. 지금은 모든 끌어 후 점토의 상단을 포장해야합니다.
After completing the bottles I would wrap them up and trim them later. You can see from the photo that I am not a very good thrower. There is a lot of clay at the bottom of the bottles. I've adapted to my poor throwing by becoming a better trimmer. I would love to work with someone who could teach me to make better pots. I am hopeful that I can learn some great techniques when I am South Korea in 3 weeks. I would be finished throwing at around 9 or 10 at night. So, it takes me 12 to 14 hours to throw the bottles. However, the actual throwing time is really pretty short.
병를 완료한 후에는 내가 그들을 마무리하고 나중에 그들을 장식합니다. 당신은 내가 잘 던지는 아니 그 사진을 볼 수 있습니다. 병의 바닥에 흙이 많이있다. 더 좋은 트리머가되어 불쌍한 내 던지고에 적응했습니다. 더 나은 냄비를 만들기 위해 가르쳐 수있는 누군가와 일하고 싶어요. 나는 3 주 동안 한국이다 때 좋은 기술을 배울 수있는 희망입니다. 나는 밤에 주위 9 10 던져 완료됩니다. 그래서, 그것은 병을 던져 나를 12~14시간 걸립니다. 그러나, 실제 던지는 시간이 정말 아주 짧습니다.
Here are the first 6 bottles after they have been trimmed. Since this photo I have changed my trimming method. I now bag the bottles until after I throw the other 6 bottles on Sunday. I find it easier to trim all 12 bottles at the same time. I seem to do better when I concentrate on one task at a time.
여기 그들이 손질 후에 첫번째 6 병입니다. 이 사진 이후로 내 트리밍 방법을 변경했습니다. 제가 일요일에 나머지 6 병을 던져 때까지 지금 병을 가방. 나는 그것이 더 쉽게 동시에 12 병을 잘라 찾을 수 있습니다. 난 한 번에 하나의 작업에 집중할 때 더 할 것 같습니다.
The next morning, Sunday, I would start throwing the next 6 bottles and I would finish them at 9 or 10 that night. After finishing, I would cover those bottles with plastic. Now, I hopefully have 12 bottles thrown and ready for trimming. I do lose a bottle on occasion, but very rarely.
Here is my method for trimming. I am able to trim the pieces very thin with this method. The next day after completing the 12 bottles I start trimming before I go to work on Monday morning. Sometimes, I am in the garage at 5. The first trim, I basically remove the excess bottom clay. I will trim again as soon as I get home from work and again just before I go to bed. I cover the bottles with plastic after each trimming. I would repeat this again on Tuesday. I would trim at 5 in the morning, 5 in the afternoon, and about 9 at night. The bottles are finished around 10 on Tuesay night.
On Wednesday after work I would start wedging clay for the next weekend. I would wedge on Thursday and throw again on Saturday and Sunday. I can throw for three weeks in a row before I absolutely do not have a square inch to put one pot. Even then I have to be very, very creative to find spots for the pots to dry.
다음날 아침, 일요일, 나는 다음 여섯 병을 던지고 시작 것이고 난 9 또는 10 그날에 그들을 마칠 것입니다. 완료 후, 플라스틱과 산소통 커버 것입니다. 지금은, 희망 12 병은 트리밍 준비 던진와있다. 전 이따금 병을 잃게하지 않았지만, 매우 드물게 않습니다.
여기 다듬기 내 방법입니다. 이 방법으로 매우 얇은 조각을 잘라 수 있어요. 제가 월요일 아침에 출근 전에 트리밍 시작 12 병를 완료한 후 다음 날. 나도 가끔은 5 차고에서입니다. 첫 장식, 나는 기본적으로 초과 바닥 흙을 제거합니다. 최대한 빨리 일을 끝내고 돌아오기로하고 다시 이만 자러 가야 직전에 다시 장식합니다. 나는 각 트리밍 후 비닐 병을 커버. 나는 화요일에 다시 반복합니다. 나는 오후에 아침, 5 5 장식, 밤에는 약 9 것입니다. 병은 화요일 밤 10 시쯤에 완료됩니다.
수요일에 회사 후 다음 주말에 쐐기 점토를 시작합니다. 나는 목요일에 쐐기 및 토요일과 일요일에 다시 던질 것입니다. 나는 절대적으로 한 냄비를 넣어 평방 인치가 없어 전에 연속 세 주 동안 던질 수 있습니다. 비록 그때 건조 냄비를위한 장소를 찾는 매우 창조해야합니다.
One other thing. I create massive piles of trimmings. In a few weeks I have many buckets of trimmings. I dry the trimmings out and make more clay with it. I usually add some extra ingrediants to make it react better in the wood kilns.
I think everyone will agree that my throwing method is unusual. Some might even call it weird. However, I am happy with with it. It produces pots that I like.
또 한가지. 나는 트리밍의 거대한 더미를 만듭니다. 몇 주 후면 나는 트리밍 많은 양동이 있습니다. 나는 트리밍을 건조하고 더 많은 점토합니다. 나는 보통 그것은 나무 가마에 더 반응하기 위해 몇 가지 추가 자료를 추가합니다.
나는 모두가 내 던지는 방법이 특이 동의 것이라 생각합니다. 일부는 심지어 그것이 이상한 전화 수 있습니다. 그러나, 나는 그것으로 만족입니다. 내가 좋아하는 냄비를 생산하고 있습니다.
Friday, September 2, 2011
My Pottery Studio 내 도자기 스튜디오
This is my pottery studio. The photos are about 1 to 2 years old. It still looks the same but there are about 4 times as many pots now. My studio is in a garage that was used for 2 cars, but now one half of it is my studio. The only major drawback is how the weather affects the clay. I am only able to use the studio in March, April, and May in the Spring. In the Fall, I can use it in September, October, and November. When it is raining, my clay takes many days to dry. When it is hot, it dries too quickly. Still, I have learned to control it. I also throw mainly on Fridays, Saturdays, and Sundays. If I threw any more, I would run out of room quickly.
I personally prefer working alone. There are no distractions and I can work at my own pace. Sometimes, I throw off and on from 7 in the morning until 10 at night. This is usually during one of the wet periods. I will create another post showing my working methods. It will make that a little more clear.
이것은 내 도자기 공방입니다. 사진은 2-1 년 정도입니다. 그것은 여전히 동일한 보이지만 지금은 많은 냄비로 약 4 시간이 있습니다. 내 스튜디오 2 자동차에 사용했던 차고이지만, 지금의 반은 내 스튜디오입니다. 유일한 주요 단점은 날씨가 흙에 영향을 미치는 방법입니다. 난 겨우 3 월, 4 월에 스튜디오를 사용할 수 오전, 그리고 봄 수도 있습니다. 가을, 나는 9 월, 10 월, 11에서 사용할 수 있습니다. 비가되면, 내 클레이 건조 많은 일이 소요됩니다. 너무 빨리 그것이는 뜨겁다, 그것은 증발. 그래도, 내가 그것을 제어할 수 있습니다. 나는 또한 주로 금요일, 토요일, 일요일에 던져. 나는 더 이상을 던졌다면, 난 빨리 방을 밖으로 실행됩니다.
개인적으로 혼자 일하고 선호합니다. 가 더 산만은없고, 내 속도로 작업할 수 있습니다. 나도 가끔은 저녁 10까지 아침 7 시부터 밖으로 던져 및. 이것은 젖은 기간 중 한 중 일반적이다. 내가 일하는 방법을 보여주는 또 다른 게시물을 작성합니다. 그것은 좀 더 명확하게합니다.
My basic setup is my Shimpo pottery wheel, my slab roller, and shelves for storing pots. I love my Shimpo VL Whisper. I find it hard to use anything else now. My slab roller is from Bailey's. I don't use it much, but I think it is the best one on the market. I got my shelves from Sam's Club. They have adjustable shelves, which is very, very important for potters who make lots of different size work. The shelves are heavy duty. They are rated at 1200 pounds capacity. I did replace the composite shelves with 3/4 inch plywood.
내 기본 설정 내 Shimpo 도자기 휠, 제 슬래브 롤러 및 저장을위한 냄비 선반입니다. 내 Shimpo VL 휘스퍼 사랑해. 지금은 다른 것을 사용하기 어렵다는 것을 발견 했어요. 내 슬래브 롤러 베일리의 거리에 있습니다. 제가 많이 사용하지 않지만, 그것이 시장에서 최고라고 생각합니다. 나는 샘스 클럽에서 내 책장 있어요. 그들은 다양한 크기의 작품을 많이 만들어 도공을 위해 매우 중요 조절 선반을 보유하고 있습니다. 선반은 무거운 의무입니다. 그들은 1,200파운드 용량에 등급이 매겨집니다. 나는 4분의 3 인치 합판으로 합성 책장을 대체 않았다.
I use a lot of plastic bins to store small tools and other pottery supplies. I think that I can actually find the tools that I want easier. The only problem is that I forget to put the tools back where they belong. The bins are easy to remove from the shelves when I need more room to store to pottery. I have reduced the number of items in the bins. However, I seem to be adding more items lately. I am sure I will be bringing back a lot of new pottery tools from my trip to South korea.
나는 작은 도구 및 기타 도자기 용품을 저장하는 플라스틱 용기를 많이 사용합니다. 난 사실 쉽게 원하는 도구를 찾을 수 있다고 생각. 유일한 문제는 그들이 어디에 속하는지 도구를 다시 집어 넣을 것을 잊지 것입니다. 나는 도자기에 저장 공간을 필요로 할 때 방식은 선반에서 제거하기 쉽습니다. 난 방식의 항목의 수를 감소했습니다. 그러나, 요즘 더 많은 항목을 추가할 것으로 보인다. 나는 한국 내 여행의 새로운 도자기 도구를 많이 데려됩니다 확신합니다.
Since I live about 30 miles from the Gulf of Mexico, I have to deal with extreme humidity. I can't store my raw materials in the paper bags that they come in. I have to put the powdered clays in buckets and the various oxides and colorants in plastic jars. Otherwise, they clump together and become hard as a rock. This method works for me. I sometimes have a lot more raw materials than I do in these photos. It depends if I plan on making a new clay body. I have a good ceramic supplier, but I have to special order most things. Wood firing clays need special materials that are not used in other clays.
나는 멕시코 만에서 30 마일 정도 살고 있기 때문에, 나는 극단적인 습도와 거래를해야합니다. 나는 그들이 내가 버킷 및 플라스틱 단지에있는 다양한 산화물 및 착색제의 가루 클레 넣어 가지고 들어와 종이 봉투에 원료를 저장할 수 없습니다. 그렇지 않으면, 그들은 클럼프 함께하고 바위처럼 딱딱하게된다. 이 방법은 나를 위해 작동합니다. 나는이 사진보다 가끔 더 많은 원료 있습니다. 나는 새 점토 몸을 날리기에 경우에 따라 달라집니다. 난 좋은 세라믹 공급을하지만 대부분의 것들 특별 주문해야합니다. 우드 발사 클레 이즈 다른 클레에서 사용되지 않은 특수 자료가 필요합니다.
This is one of the shelving units. There is not a lot of work on it in this picture. Also, I have all of the small bowls and cups in plastic bins now. I have to leave room on the shelves when I am making new work. Sometimes pots end up being stored outside or on the floor. I could definitely use a studio about 4 times this big. That is my wish. Maybe it will come true one day.
이것은 선반 단위 중 하나입니다. 이 그림에서 작업이 많이 없습니다. 또한, 지금은 플라스틱 용기에있는 작은 그릇과 컵 다 갖고있다. 내가 새로운 작품을 만드는 중이라서 선반에 공간을두고있다. 때로는 냄비 밖이나 바닥에 저장된 끝나게. 나는 확실히이 큰 4 회 대한 스튜디오를 사용할 수 있습니다. 그게 내 소원이다. 아마 언젠가는 이루어질 것입니다.
I personally prefer working alone. There are no distractions and I can work at my own pace. Sometimes, I throw off and on from 7 in the morning until 10 at night. This is usually during one of the wet periods. I will create another post showing my working methods. It will make that a little more clear.
이것은 내 도자기 공방입니다. 사진은 2-1 년 정도입니다. 그것은 여전히 동일한 보이지만 지금은 많은 냄비로 약 4 시간이 있습니다. 내 스튜디오 2 자동차에 사용했던 차고이지만, 지금의 반은 내 스튜디오입니다. 유일한 주요 단점은 날씨가 흙에 영향을 미치는 방법입니다. 난 겨우 3 월, 4 월에 스튜디오를 사용할 수 오전, 그리고 봄 수도 있습니다. 가을, 나는 9 월, 10 월, 11에서 사용할 수 있습니다. 비가되면, 내 클레이 건조 많은 일이 소요됩니다. 너무 빨리 그것이는 뜨겁다, 그것은 증발. 그래도, 내가 그것을 제어할 수 있습니다. 나는 또한 주로 금요일, 토요일, 일요일에 던져. 나는 더 이상을 던졌다면, 난 빨리 방을 밖으로 실행됩니다.
개인적으로 혼자 일하고 선호합니다. 가 더 산만은없고, 내 속도로 작업할 수 있습니다. 나도 가끔은 저녁 10까지 아침 7 시부터 밖으로 던져 및. 이것은 젖은 기간 중 한 중 일반적이다. 내가 일하는 방법을 보여주는 또 다른 게시물을 작성합니다. 그것은 좀 더 명확하게합니다.
My basic setup is my Shimpo pottery wheel, my slab roller, and shelves for storing pots. I love my Shimpo VL Whisper. I find it hard to use anything else now. My slab roller is from Bailey's. I don't use it much, but I think it is the best one on the market. I got my shelves from Sam's Club. They have adjustable shelves, which is very, very important for potters who make lots of different size work. The shelves are heavy duty. They are rated at 1200 pounds capacity. I did replace the composite shelves with 3/4 inch plywood.
내 기본 설정 내 Shimpo 도자기 휠, 제 슬래브 롤러 및 저장을위한 냄비 선반입니다. 내 Shimpo VL 휘스퍼 사랑해. 지금은 다른 것을 사용하기 어렵다는 것을 발견 했어요. 내 슬래브 롤러 베일리의 거리에 있습니다. 제가 많이 사용하지 않지만, 그것이 시장에서 최고라고 생각합니다. 나는 샘스 클럽에서 내 책장 있어요. 그들은 다양한 크기의 작품을 많이 만들어 도공을 위해 매우 중요 조절 선반을 보유하고 있습니다. 선반은 무거운 의무입니다. 그들은 1,200파운드 용량에 등급이 매겨집니다. 나는 4분의 3 인치 합판으로 합성 책장을 대체 않았다.
I use a lot of plastic bins to store small tools and other pottery supplies. I think that I can actually find the tools that I want easier. The only problem is that I forget to put the tools back where they belong. The bins are easy to remove from the shelves when I need more room to store to pottery. I have reduced the number of items in the bins. However, I seem to be adding more items lately. I am sure I will be bringing back a lot of new pottery tools from my trip to South korea.
나는 작은 도구 및 기타 도자기 용품을 저장하는 플라스틱 용기를 많이 사용합니다. 난 사실 쉽게 원하는 도구를 찾을 수 있다고 생각. 유일한 문제는 그들이 어디에 속하는지 도구를 다시 집어 넣을 것을 잊지 것입니다. 나는 도자기에 저장 공간을 필요로 할 때 방식은 선반에서 제거하기 쉽습니다. 난 방식의 항목의 수를 감소했습니다. 그러나, 요즘 더 많은 항목을 추가할 것으로 보인다. 나는 한국 내 여행의 새로운 도자기 도구를 많이 데려됩니다 확신합니다.
Since I live about 30 miles from the Gulf of Mexico, I have to deal with extreme humidity. I can't store my raw materials in the paper bags that they come in. I have to put the powdered clays in buckets and the various oxides and colorants in plastic jars. Otherwise, they clump together and become hard as a rock. This method works for me. I sometimes have a lot more raw materials than I do in these photos. It depends if I plan on making a new clay body. I have a good ceramic supplier, but I have to special order most things. Wood firing clays need special materials that are not used in other clays.
나는 멕시코 만에서 30 마일 정도 살고 있기 때문에, 나는 극단적인 습도와 거래를해야합니다. 나는 그들이 내가 버킷 및 플라스틱 단지에있는 다양한 산화물 및 착색제의 가루 클레 넣어 가지고 들어와 종이 봉투에 원료를 저장할 수 없습니다. 그렇지 않으면, 그들은 클럼프 함께하고 바위처럼 딱딱하게된다. 이 방법은 나를 위해 작동합니다. 나는이 사진보다 가끔 더 많은 원료 있습니다. 나는 새 점토 몸을 날리기에 경우에 따라 달라집니다. 난 좋은 세라믹 공급을하지만 대부분의 것들 특별 주문해야합니다. 우드 발사 클레 이즈 다른 클레에서 사용되지 않은 특수 자료가 필요합니다.
This is one of the shelving units. There is not a lot of work on it in this picture. Also, I have all of the small bowls and cups in plastic bins now. I have to leave room on the shelves when I am making new work. Sometimes pots end up being stored outside or on the floor. I could definitely use a studio about 4 times this big. That is my wish. Maybe it will come true one day.
이것은 선반 단위 중 하나입니다. 이 그림에서 작업이 많이 없습니다. 또한, 지금은 플라스틱 용기에있는 작은 그릇과 컵 다 갖고있다. 내가 새로운 작품을 만드는 중이라서 선반에 공간을두고있다. 때로는 냄비 밖이나 바닥에 저장된 끝나게. 나는 확실히이 큰 4 회 대한 스튜디오를 사용할 수 있습니다. 그게 내 소원이다. 아마 언젠가는 이루어질 것입니다.
Thursday, September 1, 2011
My Pottery Kiln 내 도자기 킬
In the next two posts I will give a little tour of my kiln and studio. In this post I'll talk about my kiln. I built this kiln about 7 years ago. I read a few magazine articles, I read Fred Olsen "Kiln Book, and I looked at a few kilns. After that, I just started laying the bricks based on the limited knowledge that I had.
The dimensions of my kiln are : 23 inches wide, 40 inches long, and 30 inches tall. It is easy to increase the height by adding more bricks to the walls. I built the kiln out of K26 insulated soft bricks. I added one inch of ceramic fiber around the outside of the bricks. Then, I constructed a frame of sheet metal and angle iron. My roof is made up of sections of the insulated soft bricks. The bricks have a hole drilled through the middle of them. I have a piece of 3/4 inch threaded rod that holds them together. The roof sections are light weight and are removed to load and unload the kiln. This design is known as a flat top kiln.
The kiln was super easy to construct. I don't think I would construct the metal frame if I had to build it again. You could build it in a few hours, easily. The materials are readily available. It fires like a dream. As a matter of fact, I bisque all of my pots with this kiln.
다음 두 게시물에 내 가마와 스튜디오의 작은 투어를 제공합니다. 이 게시물에서 내 가마에 대해 얘기하자. 저는 약 7 년전 가마를 세웠습니다. 제가 몇 가지 잡지 기사를 읽고, 나는 프레드 올센 "킬 책을 읽고, 나는 몇 가마에서 보았다. 그 후, 난 단지 내가 가진 제한된 지식을 바탕으로 벽돌을 세우고 시작했다.
내 가마의 크기는 다음과 같습니다 23 인치 40인치 길이, 30 센치. 그것은 벽에 벽돌을 추가하여 높이를 증가하기 쉽습니다. 나는 K26 절연 소프트 벽돌 밖 가마를 세웠습니다. 나는 벽돌의 바깥 주위에 세라믹 섬유의 1 인치 추가했습니다. 그럼,이 시트 금속과 각도 철분의 프레임을 구축. 내 지붕은 단열재 부드러운 벽돌의 섹션들로 구성되어 있습니다. 벽돌 그들의 한가운데를 통해 뚫고 구멍이 있습니다. 내가 그들을 함께 가지고 4분의 3 인치 나사 막대의 조각이있어. 지붕 섹션은 경량이며 가마를로드하고 언로 드 제거됩니다. 이 디자인은 플랫 톱 가마로 알려져 있습니다.
가마가 구축 쉽게 슈퍼했다. 나는 다시 그것을 만들기있다면 제가 금속 프레임을 만들 거라고 생각하지 않습니다. 당신은 쉽게 몇 시간에 만들 수 있습니다. 자료 쉽게 사용할 수 있습니다. 그것은 꿈 같은 화재. 사실,이 가마 내 냄비의 모든 비스크.
Here is a little more detail on the roof sections. I do have to rethread the roof sections after a few firings. The metal rods that I use to hold them together start to weaken. I found this roof is easy to construct. There is no arch to construct, therefore it doesn't take much skill. The only drawback would be that you are limited in how wide you can build the kiln. This would not be a good roof choice on a large kiln. After a few hours into the firing, I place a two inch layer of ceramic fiber on the roof to give it extra insulation. It is really effective at saving me fuel costs.
여기 지붕 섹션에 좀 더 세부 사항입니다. 몇 해고 후 지붕 부분을 다시 작성해야합니까. 나도 함께 그들을 보유하는 데 사용하는 금속 막대가 약하게 시작합니다. 이 지붕 구조에 쉽게 발견했습니다. 이 구성 할 아치가 없다 그러므로 그것은 많은 기술을하지 않습니다. 유일한 단점은 당신이 당신이 가마를 만들 수있는 방법을 폭에 제한되는 것입니다. 이것은 큰 가마에 좋은 지붕 선택되지 않을 것입니다. 해고에 몇 시간 후, 나는 그것을 여분의 절연을 제공하기 위해 옥상에 세라믹 섬유의 두 인치 레이어를 놓습니다. 그것은 나에게 연료 비용을 절약에 아주 효과적입니다.
I fire with propane. I use 100 pound tanks that hold 23 gallons of propane each. The tanks are the largest size that are portable. I load them in the back of my truck and drive them to my propane dealer about 1/2 mile away. I can bisque with about 8 gallons. I can fire to cone 10 with about 20 gallons. For me, it the cheapest way to fire. To use natural gas, I would have to run a new line about 300 feet. To hook up an electrical kiln to my house current would be very expensive. My house is over 60 years old and I would have to replace the fuse box and who knows what else.
I bought my burners at my local ceramic store. My propane dealer helped me set up my hoses, conections, and regulators. I run at full pressure, which I think is 22 pounds. There is one detail that is very, very important. You must get the proper size orifice for the burner. I called Ward Burner Systems and he sized and sold me the orifices. They will vary based on your gas source and pressure. Also, they will vary based on the size of your kiln, how hot you fire, and how fast you fire. I recommend letting a professional size it for you, it is just too important.
나는 프로판과 함께 화재. 나는 프로판 각각 23갤런를 개최 100파운드 탱크를 사용합니다. 탱크 이식하는 가장 큰 크기입니다. 내 트럭에 실어 멀리 1 / 2 마일에 대해 프로판 딜러에게 운전. 내 일은 내가 8갤런과 비스크 수 있습니다. 내 일은 내가 20갤런와 콘 10 불 수 있습니다. 화재 나를 위해, 그것은 가장 저렴한 방법입니다. 천연 가스를 사용하려면, 난 300 미터 정도 새로운 라인을 실행해야합니다. 우리집 전류에 전기 가마를 연결하려면 매우 비싼 것입니다. 우리 집은 60 세 이상이고 나는 퓨즈 상자를 교체하고 누가 그거 말고 뭐가 있겠어 할 것입니다.
내 지역의 도자기 가게에서 내 버너를 구입했습니다. 내 프로판 딜러는 내 호스, 연결 및 규제를 설정 도왔습니다. 내가 22파운드 생각 가득 압력에서 실행합니다. 매우 중요한 하나의 세부 사항이있다. 당신은 버너에 대한 적절한 크기 구멍을해야합니다. 나는 워드 버너 시스템이라고 그는 나에게 구멍 크기 및 판매. 그들은 당신의 가스 소스와 압력에 따라 달라집니다. 또한, 그들은 당신의 가마의 크기, 얼마나 뜨거 당신은 화재, 그리고 얼마나 빨리 당신이 화재에 따라 달라질 수 있습니다. 내가 당신을 위해 전문적인 크기 그것을시키는 것이 좋습니다, 그것은 너무 중요하다.
I vary the number of burners when I fire. I use one burner when I bisque. To fire to cone 10, I fire the first half of the firing with one burner to keep the firing slow. Then, I add the second burner and I can easily get to cone 10. I also use a pyrometer to to help regulate the firing. This is in addition to using cones to mark the end of the firings. I fire slow. I usually bisque in 10 to 12 hours. I increase the time if I have a kiln load of porcelain or have any thick pieces in the kiln. When I high fire, it is usually in 8 to 10 hours. I usually fire for 8 but some techniques require a longer firing.
Now for one of the parts of firing that I do not like. I check my pyrometer every 15 minute during every firing. It is about 60 yards to the kiln from my house. In a 12 hour bisque firing this is around 50 trips to the kiln. It makes for a long day. It is during those times that I wish I had an electric kiln.
난 화재 레코더의 개수를 달라집니다. 제가 비스크 때 한 버너를 사용합니다. 콘 10 화재, 내가 총살이 느린 유지 한 버너와 해고의 첫 번째 절반을 발사. 그럼, 두 번째 버너를 추가하고 쉽게 콘 10 수 있습니다. 나는 또한 발사를 조절할 수 있도록하는 고온계을 사용합니다. 이것은 해고의 끝을 표시 원뿔을 사용하여뿐만 아니라이다. 나는 천천히 불. 난 보통 10~12시간에 비스크. 나는 도자기의 가마 부하가있다면 시간을 늘리거나 가마에 두께가 조각되어 있습니다. I 높은 화재, 그것이 8~10시간 보통 때. 난 보통 8 불을 있지만, 일부 기술은 더 이상 시행을 요구하고 있습니다.
이제 내가 안 좋아한다고 해고의 부분 중 하나. 나는 매일 해고 기간 동안 제 고온계 매 15 분 확인합니다. 그것은 내 집에서 가마에 약 60 야드입니다. 발사 12 시간 비스크 이것은 가마 50 주위에 여행이다. 그것은 긴 하루합니다. 그것은 내가 전기 가마이 있었으면 좋겠다하시는 분들은 시대입니다.
The dimensions of my kiln are : 23 inches wide, 40 inches long, and 30 inches tall. It is easy to increase the height by adding more bricks to the walls. I built the kiln out of K26 insulated soft bricks. I added one inch of ceramic fiber around the outside of the bricks. Then, I constructed a frame of sheet metal and angle iron. My roof is made up of sections of the insulated soft bricks. The bricks have a hole drilled through the middle of them. I have a piece of 3/4 inch threaded rod that holds them together. The roof sections are light weight and are removed to load and unload the kiln. This design is known as a flat top kiln.
The kiln was super easy to construct. I don't think I would construct the metal frame if I had to build it again. You could build it in a few hours, easily. The materials are readily available. It fires like a dream. As a matter of fact, I bisque all of my pots with this kiln.
다음 두 게시물에 내 가마와 스튜디오의 작은 투어를 제공합니다. 이 게시물에서 내 가마에 대해 얘기하자. 저는 약 7 년전 가마를 세웠습니다. 제가 몇 가지 잡지 기사를 읽고, 나는 프레드 올센 "킬 책을 읽고, 나는 몇 가마에서 보았다. 그 후, 난 단지 내가 가진 제한된 지식을 바탕으로 벽돌을 세우고 시작했다.
내 가마의 크기는 다음과 같습니다 23 인치 40인치 길이, 30 센치. 그것은 벽에 벽돌을 추가하여 높이를 증가하기 쉽습니다. 나는 K26 절연 소프트 벽돌 밖 가마를 세웠습니다. 나는 벽돌의 바깥 주위에 세라믹 섬유의 1 인치 추가했습니다. 그럼,이 시트 금속과 각도 철분의 프레임을 구축. 내 지붕은 단열재 부드러운 벽돌의 섹션들로 구성되어 있습니다. 벽돌 그들의 한가운데를 통해 뚫고 구멍이 있습니다. 내가 그들을 함께 가지고 4분의 3 인치 나사 막대의 조각이있어. 지붕 섹션은 경량이며 가마를로드하고 언로 드 제거됩니다. 이 디자인은 플랫 톱 가마로 알려져 있습니다.
가마가 구축 쉽게 슈퍼했다. 나는 다시 그것을 만들기있다면 제가 금속 프레임을 만들 거라고 생각하지 않습니다. 당신은 쉽게 몇 시간에 만들 수 있습니다. 자료 쉽게 사용할 수 있습니다. 그것은 꿈 같은 화재. 사실,이 가마 내 냄비의 모든 비스크.
Here is a little more detail on the roof sections. I do have to rethread the roof sections after a few firings. The metal rods that I use to hold them together start to weaken. I found this roof is easy to construct. There is no arch to construct, therefore it doesn't take much skill. The only drawback would be that you are limited in how wide you can build the kiln. This would not be a good roof choice on a large kiln. After a few hours into the firing, I place a two inch layer of ceramic fiber on the roof to give it extra insulation. It is really effective at saving me fuel costs.
여기 지붕 섹션에 좀 더 세부 사항입니다. 몇 해고 후 지붕 부분을 다시 작성해야합니까. 나도 함께 그들을 보유하는 데 사용하는 금속 막대가 약하게 시작합니다. 이 지붕 구조에 쉽게 발견했습니다. 이 구성 할 아치가 없다 그러므로 그것은 많은 기술을하지 않습니다. 유일한 단점은 당신이 당신이 가마를 만들 수있는 방법을 폭에 제한되는 것입니다. 이것은 큰 가마에 좋은 지붕 선택되지 않을 것입니다. 해고에 몇 시간 후, 나는 그것을 여분의 절연을 제공하기 위해 옥상에 세라믹 섬유의 두 인치 레이어를 놓습니다. 그것은 나에게 연료 비용을 절약에 아주 효과적입니다.
I fire with propane. I use 100 pound tanks that hold 23 gallons of propane each. The tanks are the largest size that are portable. I load them in the back of my truck and drive them to my propane dealer about 1/2 mile away. I can bisque with about 8 gallons. I can fire to cone 10 with about 20 gallons. For me, it the cheapest way to fire. To use natural gas, I would have to run a new line about 300 feet. To hook up an electrical kiln to my house current would be very expensive. My house is over 60 years old and I would have to replace the fuse box and who knows what else.
I bought my burners at my local ceramic store. My propane dealer helped me set up my hoses, conections, and regulators. I run at full pressure, which I think is 22 pounds. There is one detail that is very, very important. You must get the proper size orifice for the burner. I called Ward Burner Systems and he sized and sold me the orifices. They will vary based on your gas source and pressure. Also, they will vary based on the size of your kiln, how hot you fire, and how fast you fire. I recommend letting a professional size it for you, it is just too important.
나는 프로판과 함께 화재. 나는 프로판 각각 23갤런를 개최 100파운드 탱크를 사용합니다. 탱크 이식하는 가장 큰 크기입니다. 내 트럭에 실어 멀리 1 / 2 마일에 대해 프로판 딜러에게 운전. 내 일은 내가 8갤런과 비스크 수 있습니다. 내 일은 내가 20갤런와 콘 10 불 수 있습니다. 화재 나를 위해, 그것은 가장 저렴한 방법입니다. 천연 가스를 사용하려면, 난 300 미터 정도 새로운 라인을 실행해야합니다. 우리집 전류에 전기 가마를 연결하려면 매우 비싼 것입니다. 우리 집은 60 세 이상이고 나는 퓨즈 상자를 교체하고 누가 그거 말고 뭐가 있겠어 할 것입니다.
내 지역의 도자기 가게에서 내 버너를 구입했습니다. 내 프로판 딜러는 내 호스, 연결 및 규제를 설정 도왔습니다. 내가 22파운드 생각 가득 압력에서 실행합니다. 매우 중요한 하나의 세부 사항이있다. 당신은 버너에 대한 적절한 크기 구멍을해야합니다. 나는 워드 버너 시스템이라고 그는 나에게 구멍 크기 및 판매. 그들은 당신의 가스 소스와 압력에 따라 달라집니다. 또한, 그들은 당신의 가마의 크기, 얼마나 뜨거 당신은 화재, 그리고 얼마나 빨리 당신이 화재에 따라 달라질 수 있습니다. 내가 당신을 위해 전문적인 크기 그것을시키는 것이 좋습니다, 그것은 너무 중요하다.
I vary the number of burners when I fire. I use one burner when I bisque. To fire to cone 10, I fire the first half of the firing with one burner to keep the firing slow. Then, I add the second burner and I can easily get to cone 10. I also use a pyrometer to to help regulate the firing. This is in addition to using cones to mark the end of the firings. I fire slow. I usually bisque in 10 to 12 hours. I increase the time if I have a kiln load of porcelain or have any thick pieces in the kiln. When I high fire, it is usually in 8 to 10 hours. I usually fire for 8 but some techniques require a longer firing.
Now for one of the parts of firing that I do not like. I check my pyrometer every 15 minute during every firing. It is about 60 yards to the kiln from my house. In a 12 hour bisque firing this is around 50 trips to the kiln. It makes for a long day. It is during those times that I wish I had an electric kiln.
난 화재 레코더의 개수를 달라집니다. 제가 비스크 때 한 버너를 사용합니다. 콘 10 화재, 내가 총살이 느린 유지 한 버너와 해고의 첫 번째 절반을 발사. 그럼, 두 번째 버너를 추가하고 쉽게 콘 10 수 있습니다. 나는 또한 발사를 조절할 수 있도록하는 고온계을 사용합니다. 이것은 해고의 끝을 표시 원뿔을 사용하여뿐만 아니라이다. 나는 천천히 불. 난 보통 10~12시간에 비스크. 나는 도자기의 가마 부하가있다면 시간을 늘리거나 가마에 두께가 조각되어 있습니다. I 높은 화재, 그것이 8~10시간 보통 때. 난 보통 8 불을 있지만, 일부 기술은 더 이상 시행을 요구하고 있습니다.
이제 내가 안 좋아한다고 해고의 부분 중 하나. 나는 매일 해고 기간 동안 제 고온계 매 15 분 확인합니다. 그것은 내 집에서 가마에 약 60 야드입니다. 발사 12 시간 비스크 이것은 가마 50 주위에 여행이다. 그것은 긴 하루합니다. 그것은 내가 전기 가마이 있었으면 좋겠다하시는 분들은 시대입니다.
Subscribe to:
Posts (Atom)