Monday, September 17, 2012

Canon 7D Firmware Update 캐논 7d 펌웨어 업데이트

 



Today, I was somehow able to update the firmware on my Canon 7D. It took a few tries but I finally have it installed. I'm not sure how well this forecasts my photography future in South Korea. The main thing that I want to do in South Korea is shoot photos. I kept thinking that I would take a photography class or sit down and study a book. That didn't happen and I am about out of time before I leave.

I guess that I'll figure it out like the firmware or just figure out how to get by. Having an expensive camera does not make you a good photographer. If you can barely figure out how to turn it on, then I guess you're not much of a photographer at all. Fortunately, I'll just take the book with me and learn as the opportunities come up. I know I'll miss a lot of great opportunities, but I also find a few others.

오늘, 나는 어떻게든 내 캐논 7 D에 펌웨어를 업데이트할 수 합니다. 그것은 몇 가지 시도 했다 하지만 난 결국 그것을 설치. 얼마나 잘이 한국에서 내 사진 미래 예측 확실 하지 않다. 내가 한국에서 하 고 싶은 중요 한 것은 사진 촬영입니다. 내가 것이 사진 클래스 또는 앉아서 책 공부 생각이 안 나요. 발생 하지 않았다 그리고 난 내가 떠나기 전에 시간에 대해.

내가 펌웨어 처럼 그것을 알아낼 거 야 또는 그냥 얻을 하는 방법을 알아낼 것 같아요. 비싼 카메라를 데 확인 하지 않는 당신이 좋은 사진. 겨우 그것을 설정 하는 방법을 알아낼 수 있다, 내가 만약 고 추측 아니에요 사진 작가의 많은 모든. 다행히도, 난 그냥 나와 함께 책을 걸릴 거 야 및 배울 기회 올. 나는 많은 좋은 기회를 놓칠 거 야 하지만 나는 또한 몇 가지 다른 사람을 찾을 알으십시오.

No comments:

Post a Comment